woensdag 2 juni 2010

Prima Ballerina

Hier weer een kaartje met een Magnoliastempel, ondanks het mooie weer kon ik het toch niet laten. Ik heb weer allemaal nieuwe stiften binnen die mijn tante in Duitsland heeft gekocht voor me en maandag heb ik nog wat bij Harolds in Rotterdam gekocht en bij de Hobbystunter in Ridderkerk heb ik nog papier gekocht.
De stempel is een ballerina uit de Fairytalecollectie. Als designpapier heb ik Tilda papier gebruikt. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de volgende kleuren, gezichtje: E50,E51,E53 en E93, de haren: E41,E42,E43,E44, het jurkje: RV32,RV11 en R81. De maillot en ondergrond is met W1,W3,W5 en W7 ingekleurd. Daarna heb ik de kaart nog aangekleed met bloemetjes gemaakt met een Joycraftmal, de binnenkern van de bloem is gemaakt met een Martha Stewart pons en de roosjes zijn van Wild Orchids uit Engeland. Als finishing touch nog wat stickles en klaar! Nu ga ik nog even met Thijn van het mooie weer genieten.



Geen opmerkingen: