maandag 23 augustus 2010

Helaas geen zeepjes, maar wel een Vintagekaart

Gisteravond heb ik zeep gesmolten en in leuke vormpjes gegoten, ook in een gebakvormpje, om een klein taartje te maken. Het was de bedoeling vandaag het kleine taartje te maken en zeepkettingen, maar vannacht werd ik wakker met een opgezwollen lip, een allergische reactie op iets. Wist eerst niet wat, maar toen ik beneden kwam merkte ik dat de zeeplucht in mijn keel prikkelde, dus heb dat allemaal ingepakt en nu gaat het beter. Tja. Waarschijnlijk een allergie op de leliegeurstoffen die zijn toegevoegd aan de zeep. Flink balen, maar durf er verder niets mee te doen.

Toen ben ik maar een kaartje gaan maken. Ik heb twee weken terug bij de Action blokjes Vintagepapier gekocht en heb nu geprobeerd een Vintage-achtige kaart te maken. Had dit nog niet eerder gedaan en me ook nog niet heel erg in de kenmerken van deze kaarten verdiept, maar hier is mijn eerste probeersel. Natuurlijk weer met een Magnolia-afdrukje. Dit keer van mijn eigen stempel.

Geen opmerkingen: