zondag 22 augustus 2010

Kerstkaarten

Hier wat kerstkaarten. Ze zijn simpel, maar ik moet er nog een heleboel, dus hier alvast een start. Ik heb gebruik gemaakt van een stempel van Marij Rahder. De ijsberen heb ik wat accenten gegeven met mijn C1 en C3 en verder de handschoenen en schaatsen gekleurd. Vervolgens heb ik de afbeelding met mijn Nestabilities bewerkt en opgeplakt. Ik heb er sneuwvlokjes bijgeplakt die ik heb geponst met Martha Stewartponsen. Ook heb ik gebruik gemaakt van 3Dsneeuw en Stickles die ik gisteren bij de Hobbystunter heb gekocht. Ik weet niet of dit te zien is op de foto, maar de sneeuw ligt er echt bovenop. Is wel gek spul, maar wel grappig. Vind het alleen jammer, dat je de sneeuw er niet echt mooi vloeiend op krijgt, er steken een soort puntjes en worden niet echt mooie rondjes, maar ja..

1 opmerking:

Inky's Creaties zei

Wat ben jij al ijverig geweest met je Kerstkaarten. Ik moet nog steeds verzinnen wat ik ga maken.
Succes met je zeepjes gieten, ik zie het resultaat wel.

Groetjes Inky