zondag 17 oktober 2010

Een kaart met verrassingen

Hier weer een inzending voor een uitdaging voor de site van Gek op Copic. Met deze kaart met verrassingen doe ik mee aan de kleurenchallenge die zwart/wit is deze keer. Ik heb bijna alleen maar zwart/grijstinten gebruikt, maar ook wat huidskleur en een tikje groen, want anders werd het wel heel somber. Ik heb de volgende Copickleuren gebruikt: E50,E51,E53, C1,C3,C5,C7,C9, 100 (zwart), YG11 en de blenderpen zo nu en dan. Wel een uitdaging voor iemand die normaal van kleuren houdt, om dan alleen maar zwart wit te gaan kleuren, daarom vond ik het ook leuk en wilde ik er aan mee doen.
Het afdrukje is er een van Magnolia, ik heb voor deze Tilda gekozen, omdat ze wel wat nostalgisch heeft en met het zwart/wit thema vond ik dat wel leuk.
De kaart zelf heb ik met de scorpal gemaakt. Het patroon heb ik via een link op het blog van kitty franken gevonden. Hier stond het alleen als klein formaat, ik heb dit een beetje aangepast en omgezet naar normaal kaartformaat 13,5 bij 13,5. Aan de binnenkant heb ik ook desginpapier geplakt en een label gemaakt met wit karton, omdat het anders voor sommige mensen lastig is om een tekst er op te schrijven.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het leuk om te doen, maar wel er wel een aantal dagen iedere keer even mee bezig geweest.

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een leuke creatie heb je gemaakt, Saskia.

Groetjes Astrid.

Lia zei

Ik vind hem superleuk geslaagd hoor Saskia, mooi kleur geheel zo.

groetjes Lia