maandag 22 november 2010

Een hangler stangler kaartje

Zo, eindelijk weer eens een kaartje. Heb het van het weekend druk gehad met verjaardagen, Theo (mijn man) en zijn zus waren jarig. Verder probeer ik Thijn zijn babyboek ook af te maken en heb ik het druk op mijn werk op school, omdat ik weer voor de groep sta, dus het is wat rustiger op mijn blog.
Hier echter een kaartje met een gekleurd afdrukje van Hangler Stangler. Ik heb natuurlijk weer gekleurd met mijn Copics, had dit afdrukje echter nog liggen, dus weet even niet meer met welke kleuren. Het papier is van Papermania, Henbury Lane en echt geweldig. De bloemetjes heb ik gemaakt met een retrobloemenpons en de tekst heb ik zelf in words gemaakt.
Heel erg bedankt voor al jullie reacties, ik lees ze graag en er zijn al 19 volgers, hopelijk haal ik snel de 30, zodat ruim voor de kerst iemand blij gemaakt kan worden met de candy.

2 opmerkingen:

Lia zei

Hij is echt leuk zeg!!

Groetjes Lia

Jolanda zei

Wow mooie kleuren...lekker vrolijk in deze donkere dagen.
Groetjes van Jolanda