zaterdag 27 november 2010

Een nieuw thuis

Vorige week heb ik bij Miekelotte oudere Magnoliastempels besteld, waaronder dit huis. Had in mijn kaartenbak niets voor een nieuw huis, dus heb deze even gemaakt. Ik heb het ingekleurd met mijn Copics, met E08,41,42,43,44,47, R59,37 en 35, wat W1 en 3 en nog een klein beetje C1, verder heb ik het eenvoudig gehouden, wat bloemetjes en pareltjes gemaakt met mijn gouden perlenpen. Het designpapier is van Graphic45. Had geen tekst met nieuwe woning, dus heb het zelf geschreven, moet nog even op zoek naar een mooie tekststempel.

3 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Ik had je stempel al geizen. Dit kaartje is echt heel erg leuk geworden.
Ik zal eens kijken of ik een leuke tekststempel voorn een nieuwe thuis heb.

Groetjes Inky

Lia zei

Wat een prachtige kaart en zeker een gave huisstempel.

groetjes Lia

Crea Astrid zei

Leuke kaart, zo met die Magnolia huisstempel.

Groetjes Astrid.