zondag 5 december 2010

En de winnaar van de kerstcandy is....


Hoi, ik heb de 30 volgers niet gehaald, maar ben heel blij dat er meer mensen mijn blog zijn gaan volgen. Is toch leuk. Ik heb net de namen van alle mensen die een reactie bij mijn Candybericht hebben geplaatst in een bakje gedaan en er een naam uit gehaald en zoals je op de foto kunt zien is Marjo de gelukkige winnares. Marjo als je mij even wilt mailen op kreasas@gmail.com of jufsaskia@wanadoo.nl met je adresgegevens, dan zal ik zorgen dat ik het pakketje naar je toe stuur.
Bedankt allemaal en in januari zal ik eens een nieuwe Candy gaan bedenken en op mijn blog zetten.
Groetjes Saskia

3 opmerkingen:

scrappingann zei

Hoi Saskia,

Geen zorgen de volgers komen vanzelf hoor, gewoon meedoen met de candy's, dan ben je goed zichtbaar bij vele blogs.
Dus... als je nog met mij mee wilt doen?

Groetjes en een leuke sinterklaas gewenst door,
Scrappingann

Marjo zei

Wat een leuk bericht. Mijn eerste sinterklaascadeautje. Superleuk hoor. Bedankt. En succes met je blog. Ik heb je blog ook bij mijn leeslijst staan, zo zie ik wanneer je iets geplaatst hebt. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen. Groetjes Marjo

Cynthia zei

Gefeliciteerd Marja.