maandag 24 januari 2011

Tilda met taart

Vorige week donderdag kreeg ik 3 nieuwe stempels binnen van de nieuwste Magnoliastempels. Ik heb toen 's avonds direct deze kaart gemaakt voor mijn moeder die vrijdag jarig was. Ik had helaas niet zoveel tijd, dus het was een beetje een snel kaartje en had hier en daar wel wat beter afgewerkt kunnen worden, maar wilde het toch even aan jullie laten zien. De foto's zijn niet super, omdat ik ze 's avonds moest maken, de lichtjes boven mijn aanrechtblad weerspiegelen te veel. Binnenkort gaat Theo een fotobewerkingsprogramma op mijn computer zetten en hoop ik mijn foto's er wat professioneler uit te laten zien.




2 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik weet precies wat je bedoeld met foto's maken. Ik zet mijn kaarten tegenwoordig op een mini ezel. Daar zet ik eerst een wit papiertje tegen dan de kaart ervoor en zo fotografeer ik ze. Daarna met paintshop pro even bewerken randje eromheen en klaar ben ik. Maar ik vind het toch erg gaaf geworden. Leuk gedaan ook de binnenkant. Die doe ik namelijk nooit.

Groetjes van Jolanda

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart en wat zijn de Magnolia's weer erg leuk hé.

Groetjes Astrid.