zondag 6 februari 2011

Love to my friends

Hier een creatie met als thema liefde en vriendschap.

Ik wil met dit doosje meedoen aan de volgende challenges:
- De valentijnswedstrijd van de Hobbystunter
- De wedstijd op het Nederlandse Magnolia Blog
- De wedstrijd van Duymelot
- De glitterchallenge van Magnoliastamplovers
- De lovechallenge van Magnolia Downunder

 Ik zal even beschrij- ven hoe ik deze creatie heb gemaakt.
Ik heb een doosje van Ikea, dat ik nog had liggen beplakt met scrapvellen van American Crafts, genaamd. Bovenop een vel met harten en om de zijkant een vel met geschulpte randen. Daarna heb ik mijn twee nieuwe Magnoliastempels gebruikt. Ik heb deze twee maal afgedrukt. Ik heb eerst een spiegelafdrukje gemaakt, door mijn stempel op mijn rubberen matje (voor embossen spellbinders) te stempelen, hier heb ik een vel papier op gedrukt en dan krijg je dus een spiegelafdruk, daarna heb ik een gewoon afdrukje gemaakt. Dit heb ik voor beide afdrukjes gedaan. Daarna heb ik de afdrukjes van dezelfde stempel naast elkaar gelegd en hetzelfde ingekleurd. Daarna heb ik ze op elkaar geplakt en uitgeknipt met een strookje onder hun voeten, die ik door een uitgeknipt hart heb gestoken en naar de buitenkanten heb omgevouwen, zodat de afdrukjes kunnen staan. Tussen de afdrukjes heb ik een cirkel die ik met een multidie van Nellie Snellen heb gemaakt geplakt. Hierop staat de tekst love to my friend. Dit is een beetje voor al mijn trouwe volgers/lezers. Ik vind het leuk om alle reacties te lezen en ben hier altijd blij mee.
Daarna heb ik de Magnoliaatjes op het doosje geplakt. Deze heb ik nog verder aangekleed met roosjes, hartjes, stickles, takjes en vlinders.
 Ik ben heel be- nieuwd wat jullie ervan vinden. Ben er zelf blij mee.
 In het doosje zitten nog lekker harten- snoepjes

13 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt. Vind hem helemaal TOP!!! Leuke vrolijke kleurtjes en je bloemen staan er prachtig bij.

Groetjes van Jolanda

Marijke zei

Waauw wat een mooie creatie, daar mag je trots op zijn. Helemaal leuk met de magnoliaatjes bovenop de deksel en vrolijk papier!
Suc6 met challenges maar dat moet wel lukken met dit prachtig doosje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Gea zei

Tja wat meot je daar nu nog aan toevoegen gewoon super mooi geworden hoor. Helemaal top gr gea b

chantal zei

hoi saskia
wat een schitterend dooesje heb je gemaakt zeg
erg leuk gemaakt
bedankt voor je deelname op het nlmagnolia challengesblog
groetjes chantal

Tineke zei

Hoi Saskia,

Wauw wat een gaaf doosje heb je gemaakt!
Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot, veel suc6.

Groetjes Tineke

verascrap zei

hoi saskia,
wat een leuke doos heb je gemaakt, super.
Leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij duymelot.Veel succes.
groetjes, vera

creacora zei

hoi Saskia leuk doosje meis en lekkere frisse kleurtjes
leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot
Succes
Groetjes Cora

Anja zei

Hallo,
Zo zeg dat is een mooie creatie.
En heel erg bedankt dat je met onze nederlandse magnolia challenge blog mee doet.
Gr Anja;o)

Debbie Dolphin zei

Oh wow how clever,must of taken you ages xx
Thankyou so much for playing along at MDUC this week
love Debbie xxx

annes paperfun zei

Wow ..your work is beautiful!
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine

Camilla zei

Beautiful creation!!:) And so much work!
Thank you for joining MDUC this week.
Hugs, Camilla

Anke zei

heel leuk kaartje. bedankt voor je deelname aan het nl magnolia challenge blog.
liefs Tessa en & Anke

PatriciaKleijn zei

super gaaf zeg :D

bedankt voor je deelname bij Nederlands magnolia challenge blog

*Kus Patries*