vrijdag 11 maart 2011

Een geboortekaartje

Hoi,
Allereerst bedankt voor de leuke,gezellige reacties. Leuk om te lezen wat anderen van mijn creaties vinden. Het papier van Maja Design is inderdaad echt geweldig en kan ik van harte aanbevelen.
Het onderstaande geboortekaartje kregen we van de week binnen, een vriendin van de basis- en middelbare school is bevallen van een zoon. Ik vond het een leuk kaartje en wilde een heel persoonlijk felicitatiekaartje terugsturen.
Ik heb daarom het onderstaande kaartje gemaakt. Het zijn twee kaarten in elkaar geplakt, de ene het standaardformaat voor een vierkante kaart en van de andere heb ik overal een randje afgesneden.Het beertje is een sticker van Daisy en Dandelion die ik op wit karton heb geplakt en daarna uitgestanst met een multi die van Nelli Snellen, de andere hartjes zijn hier ook van gemaakt. Ik ben wel blij met mijn resultaat, ik hoop mijn vriendin en haar man ook.

2 opmerkingen:

SandraR zei

Wauw, mooi zeg! Heel crea om 2 kaarten op elkaar te plakken en zo een soort boek ervan te maken!

Groetjes, San

Sieta zei

Oooo wat is deze gaaf geworden SUPER mooi.
Lieve groetjes Sieta