donderdag 24 maart 2011

Mijn eerste easelkaart

Allereerst bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige berichtje en welkom aan de nieuwe volgers.

Dan hier mijn eerste easelkaart die ik heb gemaakt. Ik wil met deze kaart meedoen aan de wedstrijd bij Duymelot, de opdracht was een easelkaart maken met het thema lente.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van designpapier van October Afternoon, vond het wel een echt lenteachtergrondje. Verder heb ik afdrukjes gebruikt die ik bij Astrid heb gestempeld. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met mijn Copics, namelijk met E50,51,53,93,E42,43,44,E25,27,29, 33,35,37,R00,02,Y11,13 YG13.
De Magnoliatjes zitten op een hekje die ik heb gemaakt met een die van Magnolia, dit hekje met de Magnolia's houden de kaart rechtop en dit kan je weer inklappen, om de kaart dicht te vouwen om te versturen. De grasrand is gemaakt met een Martha Stewartpons. Verder heb ik er nog wat bloemetjes bij geponst en hier een strassteentje in geplakt.Tijdens het maken zat ik na te denken over een tekst en moest ik denken aan het momenteel favoriete verjaardagsliedje in mijn kleuterklasje, dit heb ik dus uitgeprint en op een sateprikker als vlag bevestigd.


10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Dat heb je mooi gemaakt ! zuperz !!!
groetjes, martina
x

SandraR zei

Heel erg mooi, Saskia! Wauw, wat creatief!
En alles past ook zo mooi bij elkaar, super!

Dikke complimenten!!

Lieve groet, San

Marijke zei

Leuk Saskia, echt een mooie lente kaart!! Past allemaal heel mooi bij elkaar en wat een supergave tekst!!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Be Creative and More zei

goed gelukt toch. mooi hoor
gr petra

Margo zei

Wat een prachtige kaart !
Je hebt er een heel originele easelkaart van gemaakt ! Knap gedaan hoor !
Liefs
Margo

verascrap zei

Hoi Saskia,
wat heb je toch een leuke easel kaart gemaakt voor onze wedstrijd bij Duiymelot !!
Veel succes!!
groetjes, Vera

Monique zei

Wat een mooie easel kaart!
Een heel tafereeltje!
Wat heb je de magnoliatjes mooi ingekleurd!
groetjes
Monique

Crea Astrid zei

Wat een prachgie kaart Saskia. Vind het papier er ook heeeel erg leuk bij. Succes met de Challenge. Ook erg mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

marjoleincreatief zei

Leuke kaart en easelkaarten zijn zo verslavend omdat je zulke leuke tafereeltjes kan maken. Super gedaan hoor!!!

Groetjes marjolein
http://marjoleincreatief.blogspot.com

Margreet zei

wat n leuke kaart heb je gemaakt zeg!
Veel succes met de wedstrijd
Groetjes Margreet