woensdag 4 mei 2011

Hier wat foto's van de creaties van vandaag

Vandaag had ik afgesproken met mijn tante en twee nichtjes. We hadden afgesproken dat 1 iemand materialen en een project zou regelen om met zijn vieren hetzelfde te gaan maken. Voor vandaag had ik de spullen gekocht en als project hebben we een doosjeskaart gemaakt. Het is heel leuk hoe we met dezelfde soort materialen en een zelfde project toch allemaal iets heel anders hebben gemaakt. Het was een zeer geslaagde en gezellige dag. Joke, Karin en Ellen bedankt. Hieronder onze creaties.

Deze heb ik vandaag gemaakt:

Dit is de doosjeskaart van Karin

Deze doosjeskaart is van Joke:

Deze creatie is gemaakt door Ellen.


Ik heb in een worddocument een uitleg gemaakt van hoe we het hebben gedaan en deze was door de anderen redelijk goed op te volgen, dus heb je interesse mail gerust naar kreasas@gmail.com, dan krijg je van mij het worddocument.

2 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Saskia, ze zijn stuk voor stuk prachtig geworden en in mooie kleuren gemaakt.
Lieve groetjes Sieta

Lia zei

Alle 4 zijn ze supermooi geworden, hele frisse kleuren gebruikt,

groetjes Lia