vrijdag 6 mei 2011

Nog wat extra details aangebracht

Hier nog twee foto's van mijn doosjeskaart. Ik heb vandaag bij Jose van de Hobbystunter 3 nieuwe Doo Hickeys van Magnolia gekocht. Ik had geen geduld om een nieuwe kaart te maken, dus heb op mijn doosjeskaart mijn nieuwe vlinderdoohickey gebruikt en 2 kleine vlinders die horen bij een hele mooie Magnoliatak. Verder heb ik nog een hartenswirl gekocht. Hoop de anderen binnenkort te gebruiken, maar kon het niet laten om jullie even de foto's van mijn nog verder opgepinpte kaart te laten zien. Ben helemaal blij met mijn nieuwe mallen.

Leuk is dat het lijfje een aparte mal is, zodat je deze dus in een andere kleur kan maken en je kunt het een beetje 3d maken, ik heb het lijfje met een foamblokje opgeplakt, maar omdat het dezelfde kleur is zie je dit helaas niet zo goed.

Geen opmerkingen: