dinsdag 15 november 2011

Hoera 30

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt voor mijn aangetrouwde nichtje. Ze wordt morgen 30, dus dat verdient natuurlijk een mooi en bijzonder kaartje.
Het kaartje is met designpapier van Maja gemaakt en afdrukjes van Magnolia.
De Magnolia's zijn ingekleurd met Copics en de randen heb ik met een swirlstempel en distressinkt bewerkt. Verder wat bloemen uit voorraad en de grote Magnoliaswirl.

Met dit kaartje wil ik mee doen met de Magnolia cards challenge (4, gebruik paars en bruin)

8 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een pláátje, Saskia! Jeetje wat mooi!
Mooie kleurencombinatie, vorm en bloemen! En de afdrukjes heb je prachtig ingekleurd!
Hierbij verbleekt je vorige kaart haast, hahaha!
Leuk trouwens, hoe je de randen bij je afdrukjes bewerkt hebt! Geeft je kaart nét dat extra's!
Super!

Liefs, San

Cynthia zei

Wat een super kaart. Heel erg mooi van vorm en ook qua kleuren.

Groetjes,

Cynthia

Alice zei

hey
leuke kaart hoor. en bedankt voor het mee spelen.

groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/

inge zei

Hoi Saskia,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Het model kende ik al, maar jij hebt er toch iets bijzonders van gemaakt.
Leuk dat je meedoet bij Simply magnolia.

Groetjes Inge

Margo zei

Waaw je kaartje is echt prachtig !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

heel erg leuke kaart ! mooi gemaakt, leuk modelletje
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi sas
nou als je zo prachtige kaart krijgt op je 30-ste dan is je dag extra vrolijk,PRACHTIG!!
gr corry

cardsonly zei

heej saskia

ik vind het een super mooie kaart geworden.
vind ook super de randjes van je stempels extra gestempeld met distress ink.
super gedaan

bedankt voor het meespelen in onze challenge.

groetjes celine van www.magnoliacardschallenge.blogspot.com