woensdag 16 november 2011

problemen blog

Sandra en Lia bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad mijn volgers verplaatst (terug naar zijbalk), wellicht helpt het dat nu de berichten niet meer overal door heen staan. Ik heb verder geen idee wat ik nog moet veranderen, zal het vanavond Theo mijn man nog even vragen, die was er gisteravond niet, maar ik weet niet of hij wat kan. Het blijft vreemd, omdat sommige wel problemen hebben met mijn blog en anderen niet. Ben bang dat ik er verder niets aan kan doen, helaas.
Ik heb de zijblaken van de mooie layout van Sieta ook gelukkig kunnen plaatsen (kreeg gisteren steeds een foutmelding van Photo Bucket) en ben blij met mijn nieuwe mooie layout met vlinders. Sieta bedankt. Ik kan het iedereen aanraden, er zijn veel mooie layouts.

4 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Saskia, sorry voor het probleem van gisteren.
Ik kwam er heel toevallig zelf achter en moest toen gaan uitvogelen wat het probleem was.
Uiteidelijk gevonden en opgelost.
Photobucket is gratis te gebruiken en ik wist niet dat als er veel materiaal van je gebruikt wordt je een abonnetment moet hebben.
Als ik dat had geweten had ik het direct wel gedaan. En ja meis hobby's kosten geld, dus deze ook hihihi.
Veel plezier met mijn layoyt.

Lieve groetjes Sieta

Tinie zei

Je komt goed en super snel door!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

Hé weer helemaal compleet is je blog en het werkt perfect!! Geen problemen.
Groetjes, Marijke en Chantal

SandraR zei

Prachtige layout heb je! Heel mooi met al die prachtige vlinders!

Qua volgorde klopt er bij mij niet veel van, maar dat zou idd aan mijn computer kunnen liggen. :-D

Jouw profiel en de rest is namelijk pas ónder jouw berichten te zien en niet náást je berichten.
Maar ik stoor me er niet (meer) aan, wie weet kan Theo inderdaad nog wat voor je doen.

Liefs, San