donderdag 12 januari 2012

een mannenkaart

Hier weer eens een mannenkaart, net als veel anderen toch altijd weer een uitdaging. Nu ben ik momenteel veel bezig met centerstairkaarten en wanneer het papier geschikt is voor een man heb je verder eigenlijk niet veel nodig heb ik gemerkt. Ik heb hier een afdrukje van Edwin, ingekleurd met mijn Copics, verder een hekje van Magnolia erbij gedaan en een grasrand, wat knoopjes en ik vond dat de kaart er best mee door kon, maar ik vind het leuk om te lezen hoe jullie er over denken.

6 opmerkingen:

Christine zei

Leuk want mannenkaarten vind ik ook wel moeilijk en deze is je goed gelukt!
Liefs
Christine

Tinie zei

Wat een prachtige mannenkaart, super leuke kleuren en geweldig ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

SandraR zei

Heel mooi, Saskia!
Mooie kleuren heb je gebruikt, zowel het papier als het inkleuren. Echt een hele mooie kaart!

Liefs, San

Marijke zei

Super is je mannenkaart en dit papier is er perfect voor!

Groetjes, Marijke en Chantal

Anoniem zei

Hoi saskia een leuke mannenkaart ,dat geeft weer leuke ideeen maar dat vind je vast niet erg. Ria wordt 63 jaar maar is vervroegd met pensioen .Ik kon eerst geen reactie bij je plaatsen en nu heeft henk google crome er op gezet en het werkt alleen zie ik nu in het begin van je blog allemaal cijfers .Nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn blog groetjes joke

Sieta zei

Hoi Sakia,
Wat heb jij met je blog gedaan?
Heb je instellingen veranderd of zo?
Hij ziet er niet uit meis (sorry dat ik het zeg)
En dit ligt echt niet aan Google Chroom hoor, ik heb het ook op mijn computer staan
en mijn blog ziet er nog "gewoon" uit en de blogs van anderen zie ik ook nog zoals voor Google Chroom.
P.S. hoe zie je zelf je blog?, ook met allemaal html tekens aan de bovenkant en je tekst over de
hele breedte?

Liefs van Sieta