vrijdag 6 januari 2012

Een verjaardagskaart

Kerst en oud en nieuw zijn voorbij en dan starten we in de familie altijd weer met de verjaardagen. Er zijn veel jarigen, waaronder morgen mijn tante Joke waar ik een heel mooi werkstuk voor heb gemaakt, maar dat kan ik morgen pas laten zien, maar nu heb ik weer een kaart gemaakt.


Ik heb het afdrukje van Magnolia ingekleurd met mijn Copics en daarna de rand bewerkt met Distressinkt. De bloemen en swirls zijn doohickeys van Magnolia. Het designpapier is van Maja.
Ik wil met dit kaartje mee doen aan de challenges bij:

Allemaal weer bedankt voor alle reacties op mijn vorige bericht.

11 opmerkingen:

Tinie zei

Ooohh wat heb je prachtige kleuren gebruikt, een pracht van een kaart!!!

Groetjes Tinie

Lia zei

Heerlijk frisse kaart, mijn favoriete kleuren, super,
Groetjes Lia

SandraR zei

Wat een beauty, Saskia! Echt supermooi gedaan! Mooie kleuren en gave stempel! (heb ik ook, maar moet hem nog steeds mounten, hahaha!)

Liefs, San

martina's kaartjes zei

een mooie kaart met zachte kleurtjes,
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi saskia
een erg mooie kaart zowel de kleuren/papier en alle dingetjes op je kaart,top!
groetjes van corry

Christine zei

Leuk kaartje weer en heel mooi papier!
Liefs
Christine

inge zei

Wat een mooie kaart Saskia, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia en Magnolia cards.

Groetjes inge

Sassy Scrapper zei

Oh how beautiful. Thank you for joining us for this months challenge at Simply Magnolia. I lood forward to seeing more of your creations.
Hugs Bonnie

cardsonly zei

een hele mooi kaart saskia
hij is echt vintage en super gedaan!! die stempel die je hebt gebruikt is toch wel 1 van mijn lievelings stempels.

bedankt voor het meespelen in onze challenge.

groetjes celine van www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

Alice zei

hey
wat een mooie kaart zeg.bedankt voor het meespelen aan onze challenge.
groetjes alice van www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

Crealin zei

Hoi Saskia,

wat een mooie kaartje in deze mooie paarstinten. Hier gaat weer eentje heel gelukkig mee geweest zijn.

Fijn dat je meedoet met de celibration challenge bij simply magnolia!

Vele groetjes en fijn weekend,

Lins :)