maandag 9 januari 2012

Niet mijn dag, maar wel een leuk kaartje

Vandaag nog lekker vrij, hoef pas woensdag weer te beginnen, dus dacht een heerlijke dag voor met te hebben...
Vanmorgen zat Thijn lekker naast me te kleien en was ik bezig met een kaart, maar met vastplakken viel de lijmdop van mijn flesje, dus was mijn kaart verpest.
Aan het eind van de ochtend, de kinderen ingeladen en samen met mijn moeder naar Spijkenisse gereden, waren we daar te vroeg, moesten we nog een half uur wachten voor de winkel open ging en vervolgens bleek dat we voor niks een half uur in de auto hadden gereden, want de extra plaat die ik nodig heb voor mijn nieuwe stansmachine hadden ze ook daar niet, terwijl de plaat wel op de site stond. Tja, toen was ik niet blij.
Ik heb alvast mijn verjaardagscadeau mogen kopen, een mooie nieuwe stansmachine, maar de platen om mijn spellbinders, doohickeys en creatables te kunnen gebruiken, zijn niet leverbaar, dus er staat hier naast me een mooi apparaat, maar ik kan er niets mee.
Nou ja, wel vanavond even dit kaartje verder afgemaakt. Ik heb als model weer een centerstairkaart gemaakt van dubbelzijdig designpapier (dacht van Tilda) en hier een cirkel uitgesneden. Achter de cirkel heb ik verbandgaas geplakt. Verder nog het afdrukje van Magnolia erbij en een strikje van verbandgaas en wat pleisters.

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat balen, een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze... maar ja, je geduld wordt wel aardig op proef gesteld, hopelijk kan je lekker aan de slag met je nieuwe aanwinst...
heel erg leuke kaart toch !
mooie, frisse kleurtjes en het gaas is helemaal toppie
grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat ontzettend vervelend, kun je het niet via een webwinkel regelen of bestellen? Je kaartje is wel helemaal prachtig hoor!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi saskia
wat een ellende allemaal ben je blij met je nieuwe stansmachine en kan je er niet mee werken,nou dan zou ik ook balen hoor!
maar een schrale troost je kaart is super geworden!
groetjes van corry

Anoniem zei

Hoi saskia dat is niet leuk dat je voor niets naar spijkenisse bent geweest jammer en dan nog te vroeg ook niet leuk voor de kids.Maar je kaartje vind ik wel goed geslaagd en leuk opgesierd met het gaas en pleisters tot ziens groetjes joke

Marijke zei

Soms zit het mee en soms.............grrrr.
Maar je kaartje is supermooi geworden, leuk met dat verbandgaas en pleisters.

Groetjes, Marijke en Chantal