vrijdag 27 januari 2012

Nog een kaartje

Dit kaartje heb ik al twee weken geleden gemaakt, maar volgens mij nog niet geplaatst, dus bij deze.
Het afdrukje is een stempel die speciaal voor de Hobbystunter is gemaakt, mijn favoriete hobbywinkel.
Ik heb Tilda ingekleurd met mijn Copics en de randen weer met distressinkt bewerkt net als de swirl van Magnolia. Verder bloemen met de retropons gemaakt.
Het DP is van Maja. Erg duur papier, maar wel heel mooi.
 De tag is verstopt achter de afbeelding en is voor een verjaardag.

6 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een schatje, super mooie kaart, prachtig van kleur!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Ik vind het supermooi! Mooi gekleurd en mooi van kleur!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Hoi saskia

Wat een mooie kaart heb je er weer van gemaakt en dat papier is echt heel mooi een hele fijne verjaardag vandaag ja en wat je krijgt? Zet het pas vanmiddag op mijn blog als je druk met de visite bent en het in je bezit hebt groetjes en een hele fijne dag joke

Marijke zei

Prachtige verjaardagskaart en dat Maja papier is zo mooi!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Sieta zei

SUPER mooie kaart Saskia en ja dat DP kost wat maar het is wel prachtig papier.

Liefs van Sieta

SandraR zei

Wat een lieverd, Saskia! En zo mooi ingekleurd ook!
Leuk idee om de tag zo achter de afbeelding te "verstoppen"!
Ik neem dit ideetje graag van je over!
;-D

Liefs, San