donderdag 19 januari 2012

Weer een mannenkaart

Afgelopen week heb ik ook deze mannenkaart gemaakt. Het is weer met Edwin, een afbeelding van Magnolia. Ik heb weer gekleurd met mijn Copics. Daarna heb ik de ruimte er om heen bewerkt met distressinkt, net als de swirl. Het dp is van Maja. De aankleding van de kaart is voornamelijk door strookjes papier. De letters zijn gemaakt met de typeset letterstripstans van Tim Holtz.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Heel erg bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichten.

7 opmerkingen:

Lia zei

Wauw een superleuke mannenkaart Saskia, heel stoer gedaan,
groetjes Lia

Margo zei

Supertof kaartje !
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

hij is heel erg mooi ! geslaagde kaart
grtjs, martina
x

SandraR zei

Wauw! Stoer en mannelijk! Prachtige kleuren en details! Super!

Liefs, San

Anoniem zei

Zo saskia dat is een leuke kaart ja bel wel waar je die naar stuurt want die ga ik ook proberen .Nee hoor grapje maar hij is wel super liefs joke

Christine zei

Helemaal mooi! Ook de kleuren staan prachtig voor deze kaart!
Liefs
Christine

Annette zei

Wat een schattig kaartje!
xoxo Annette