vrijdag 24 februari 2012

Stil..

Het is heel erg stil op mijn blog, Afgelopen week is Theo's oma overleden en hebben we veel te regelen en organiseren gehad. Deze week heb ik deze dertien labels gemaakt voor aan witte anjers die we bij het graf hebben gelegd namens alle kleinkinderen.
Voor de labels heb ik papier van de action gebruikt, de labelstans van Tim Holtz en verder allemaal bloemenmallen. 


Verder hebben mijn tante Angelique en haar dochter Mirjam sinds vorige week ook een blog met allemaal knutsels die ze maken. Er staan al wat mooie dingen op hun blog en ze zijn beiden zeer creatief dus ik weet zeker dat er nog veel mooie dingen zullen volgen. Het is zeker de moeite om even een kijkje bij ze te nemen.

Bedankt allemaal voor alle reacties en bezoekjes aan mijn blog

9 opmerkingen:

Margo zei

Het zijn erg mooie labels ! Veel sterkte !
Liefs
Margo

Tinie zei

Gecondoleerd! Ze zijn wel heel mooi de labels en ik vind het idee ook prachtig!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

Wat een mooi gebaar voor waarschijnlijk een hele lieve oma...
groetjes Rosina

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gecondoleerd.
wat een mooi idee om deze mooie labels aan een anjer bij het graf te leggen.
sterkte!

groetjes jolande

SandraR zei

Gecondoleerd met dit intense verlies en veel sterkte gewenst met het gemis...
Dikke knuffel voor jullie!

En wat bijzonder mooi dat je 13 labels hebt gemaakt. Heel speciaal en persoonlijk, ze zou het zeker gewaardeerd hebben, jullie (schoon)oma.

Ik denk aan jullie.

Liefs, San

Anoniem zei

hallo saskia

Heel veel sterkte nog gewenst met het overlijden van theo's oma.Het gebaar met de labels is heel erg mooi.Maar wat een werk voor je.Zie je nog wel van de week.Groetjes joke

Marijke zei

Allereerst gecondoleerd! wat een mooie en lieve labels heb je gemaakt Saskia! Een heel mooi een persoonlijk gebaar om de labels op het graf te leggen.

Sterkte met alles,
Marijke en Chantal

corryskaart zei

heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en die labels dat vind ik een prachtig gebaar!
groetjes van corry

Francisca zei

Hoi Saskia,

Ook namens mij gecondoleerd met het verlies.
Ik heb je tip voor mijn blog opgevolgd en hoop dat het werkt!
Bedankt.

Groetjes Francisca