zaterdag 17 maart 2012

Naar de beurs geweest

Allereerst allemaal bedankt voor alle lieve reacties iedere keer weer.
Vandaag ben ik naar Den Bosch geweest samen met Joke, mijn tante en mijn twee nichtjes Karin en Ellen. Ik heb zitten twijfelen of ik foto's van mijn aankopen op mijn blog zou zetten, maar bij deze doe ik het toch. Ik had nog geld van mijn verjaardag, dus heb daarvoor allemaal mooie spullen gekocht. Hier zie je alles bij elkaar.
 Ik heb mooie ponsen van Nellie Snellen gekocht om mooie bloemen mee te maken.
 Natuurlijk moest ik ook wat spullen van Magnolia kopen, anders ben ik niet geslaagd (hihi).
 Verder mocht mijn voorraad brads wel aangevuld worden, al ging ik ze net opruimen en zag ik dat ik er nog wel heel veel had. Nu moet ik ze toch echt gaan gebruiken.
 Ten slotte nog mooie stempels voor mijn kerstkaarten.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo saskia,
Wat een mooie spullen heb je gekocht .Ga ze ook op mijn blog zetten.Groetjes joke en veel plezier met je spullen.

Inky's Creaties zei

Hoi Sas,

Ook jij hebt mooie aankopen gedaan, zeker de Magnolia spullen en de ponsen.
Maar je zou toch geen papier meer kopen? Of was dit zo mooi dat je het niet kon laten liggen ?

Groetjes Inky

Lia zei

Heerlijk toch dat je zo eens een keer even lekker kan shoppen?
Ik gebruik ook altijd verjaardagsgeld voor leuke spulletjes,
groetjes Lia

Sieta zei

Wauw Saskia, wat heb jij mooie spulletjes ingeslagen zeg.
Ik heb altijd het probleem dat ik dan niet kiezen kan wat ik zal gaan kopen, het is allemaal ook zo aantrekkelijk en ik kan dan alles wel gebruiken hihihi.
Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

Liefs van Sieta

corryskaart zei

hoi saskia
zo jij hebt echt lekker geshopt en met erg leuke/mooie dingen thuisgekomen en er nu van gaan genieten:-))
groetjes van corry

Margo zei

Oh wat een geweldig leuke aankopen !
Geniet er maar van !
Liefs
Margo