zondag 27 mei 2012

Candy tot 27 mei

Het is tijd voor een candy. Dit is mijn 300ste bericht, ik heb 66 volgers en al meer dan 13000 bezoekjes gehad op mijn blog en daar wil ik jullie voor bedanken.
Daarom heb ik geprobeerd een leuke candy samen te stellen.
Wat zit er in?

Een rol tape, houten hart om op te pimpen, kleine harten en sterren, twintig roosjes, een Spellbinders bloemenmal, een labelstempel, dew drops in 7 kleuren.
 Designpapier van Forever Friends, een vel plakstenen, een doosje van Papermania met brads.
 Ten slotte nog wat afdrukjes van Magnolia.
Ik zou het leuk vinden als je meedoet.

Wat moet je er voor doen?
1. Een volger van mijn blog zijn
2. De candy in je sitebar zetten.
3. Verder zou ik het leuk vinden als ik in je sitebar terug te vinden ben in de lijst van blogs die je volgt.

De candy loopt tot 27 mei.

PS Bedankt Lia en Sieta voor de tips, nu blijft het bericht bovenaan tot 27 mei.

30 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Saskia,

Stuur mij maar even een mail, dan stuur ik je de uitleg toe.

Liefs Sieta

31svdv@gmail.com

Rosina zei

Even reageren op jouw candy Saskia.....wat geweldig weer....
Ik hoef alleen maar deze candy in mijn sidebar te zetten, want je blog staat er al en volger ben ik al lang...
groetjes Rosina

Lia zei

Wat leuk Saskia, ik ga de candy in mijn sitebar zetten hoor, doe heel graag mee.
Als het goed is kun je met de nw blogger aan de rechterkant bij berichtjes op opties klikken en dan kun je de datum veranderen, is mij ook gelukt met de candy,
groetjes Lia

Grietje Jansen zei

Nou, volger ben ik al een tijdje, en ook sta je in mijn sitebar.
Dat vind ik handig, want zo kan ik meteen zien wanneer er weer wat nieuws is geplaatst op je blog.
Dus blijft over, je candy ook in mijn sitebar te plaatsen.
Dus ja, ik doe graag mee, en natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Groetjes Grietje

SandraR zei

Sas, wat een mooie candy!
Ik doe heel graag mee, er zitten vreselijk veel mooie spullen bij waar ik wel een mooie kaart in zie.
Wat lief dat je dit doet voor ons!
Je komt in mijn sidebar te staan!

Liefs, San

Bhawana zei

wow.. what a candy. loved it. Your new follower and just wish to win. fabulous.

Lenie zei

wat een leuke candy en ik wil graag meedoen, heb je candy op mijn blog staan.
Groeten Lenie

A Casa di Ale zei

grazie dell'opportunita'....partecipo ma non sono mai stata fortunata nel gioco

Kizzy zei

Hoi Saskia, ik was hier gisteren voor het eerst door het KKT, ik zou ook graag mijn kansje wagen voor de candy, er zitten super leuk spulletjes bij, ik ben volger geworden, candy staat op mijn blog en je staat ook in mijn bloglijst.
Bedankt om mijn blog te gaan volgen, vind ik super!
Liefs Kizzy

jolanda zei

Heb je candy op mijn blog gezet.
Wil graag een kansje wagen

De Unieke Kaart zei

Wat een leuke Candy! Ik doe graag mee. Ik zet de Candy op mijn blog en je blog in de sitebar en uiteraard wordt ik volger van je blog. Ik vind dat je leuke creaties maakt en kom zeker af en toe langs! Groetjes Renate

Unknown zei

73rd follower. Lovely blog, you have many shaped & layered cards. Loved being here. Fingers crossed wanna win.

Sonia zei

Hi Saskia,I'm your new happy follower,I like your works and now I follow you steadily.Thanks for the chance to win you super candy:)
Now going to put on my sidebar your candy.
Hugs,
Sonia

Стю zei

Hi! I'd love to join your great candy too!
http://nastitascrap.blogspot.com/

Anoniem zei

Hopi saskia,wat een leuke candy.Groetjes Joke

Leef met de wind mee zei

en of dat dit een gave candy is!! Superbedankt dat we hier een kans op mogen wagen! Ik doe heel graag mee!!

x emmy

Anreda zei

Via via via op je site terecht gekomen, wat een geweldige creaties...
Uiteraard doe ik graag mee met de candy, ben al duimen aan het draaien :)
Groetjes, Anreda

Anniek zei

ik doe graag mee
groetjes Anniek

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd!! En ook ik doe graag mee! Ik ga de afbeelding in mijn sidebar zetten! In mijn lijstje sta je al :-)
Groetjes, Yvonne

Brenda zei

Hoi Saskia,
wat een mooie candy, Gefeliciteerd.
Ik doe graag mee. Groetjes Brenda

Marjon zei

ik doe graag mee
groetjes Marjon

Berlinde zei

Hoi Saskia, ben via via op je blog gekomen, wat een leuke kaartjes maak je!!
Ik doe ook graag mee met je candy, je staat al te blinken in mijn sidebar en in mijn bloglijst!
Op mijn blog staat ook een candy, als je zin hebt doe gerust mee!
Lieve groetjes, Berlinde

Johanna Visser zei

Hoi Saskia,

Wat geef jij een gave candy weg. Bedankt voor de kans op deze mooie prijs. Ook bedankt voor het delen van je prachtige creaties.

Liefs Johanna

Sonya zei

Very lovely candy!Thank you for the chance to win!http://lamiastella-sonya.blogspot.it/

Eline Zuidervaart-Wiegel zei

Wat een ontzettende leuke dingen maak je! En ook al zo'n leuke candy. Ik ben volger geworden en ga je dus volgen ;-) Leuk om zo ideeën op te kunnen doen.
GRoetjes
Eline
www.hobbypaleisje.nl

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een leuke blog heb je! En candy! Ik doe graag mee :)

martjesknutselhoek zei

heej Saskia.

wat een leuke candy. ik heb de candy op onze blog geplaats.

groetjes martha en margret

Patricia zei

Hey Saskia,
Leuk dat je mij gevonden hebt, jij maakt ook PRACHTIGE dingen zeg!
Ik ben gelijk ook volger bij jou geworden.
Groetjes Patricia

AngeLLinA zei

Happy blogaversary to you.
I'm your newest follower.
I have posted your pic and link on my sidebar
http://angellina-srr.blogspot.com/
Hugs
AngeLLinA

Deborah zei

Wowww.... Wat al ontzettend veel berichten... Een candy is natuurlijk altijd ontzettend leuk...
Ik ben nog erg nieuw in blogland, en alles nog een beetje aan het ontdekken,, maar het is me weer gelukt om hem in de sidebar te plaatsen.

Groet, Deborah
http://boortj.blogspot.com