zondag 27 mei 2012

De candy is gewonnen door...

Ik ben heel erg blij met de 95 volgers en de 15000 bezoekjes die er zijn gebracht aan mijn blog. Het allerleukst vind ik echter alle reacties op mijn kaarten. Het is heel fijn om te lezen wat anderen van je creaties vinden. Vandaar mijn candy als dank aan jullie allen voor de leuke reacties.
Thijn heeft een lootje getrokken en de candy is gewonnen door...

 Sandra, je hebt de candy gewonnen.
Wil je mij even een mail sturen met je adresgegevens. Mijn email is kreasas@gmail.com.
Dan zal ik dinsdag wanneer de supermarkt open is de candy versturen.
Groetjes Saskia

4 opmerkingen:

Margo zei

Gefeliciteerd Sandra en wat je schattig je zoontje is helemaal in de wolken dat hij de winnaar mag trekken !
Liefs
Margo

Anoniem zei

Hoi Saskia leuk dat thijn de winnaar mog trekken en sandra gefeliciteerd met de prijs.Groetjes Joke

SandraR zei

Wauw, Sas!
Ben er helemaal beduusd van, hahaha!
Super dat ik je prachtige candy heb gewonnen!
Er zitten ook zoveel mooie spullen in waar ik écht wat mee kan ook!
Alsof het zo moest zijn...
Lief van je!

Het adres is al onderweg naar jou.

Liefs, San

Linda Visser - van der Velden zei

Sandra, gefeliciteerd met deze mooie candy!