dinsdag 15 mei 2012

Weer eens een boekkaart

Ik heb weer eens een boekkaart gemaakt. Afgelopen week was mijn tante, Angelique, hier en hebben we heerlijk een dag zitten knutselen. We hebben allebei een boekkaart gemaakt.
Ik heb een boekkaart gemaakt voor een geboorte. Mijn collega kan ieder moment bevallen, ik weet nog niet wat het wordt, maar heb al vast een jongensversie op voorraad, moet nu nog snel er een voor een meisje maken voor als ze toch een tweede dochter krijgt. 
 Het designpapier komt uit mijn voorraadbak, geen idee welk merk. De stempels komen uit de een na laatste Magnoliaserie. Ik heb ze ingekleurd met Copics.
 Het label en de sterrenrand zijn doohickeys. De houten sterren komen  van Xenos. Het lint, de strikjes en knoopjes heb ik gekregen van Angelique en pasten prachtig op deze boekkaart.

Bedankt allemaal weer. 

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw dat is een plaatje van een boekkaart.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi saskia
een prachtige boekkaart en dat word zeker genieten bij de nieuwe moeder als ze dit mooi's mag krijgen,prachtig in die zachte kleuren en lieve stempel!
groetjes van corry

Brenda zei

Hoi Saskia,
wat een mooie boekkaart! Erg leuk met die kleur, een echte babyjongenskaart.
Groetjes Brenda

Lenie zei

Wat een prachtige boekenkaart is dit geworden, erg mooi hoor.
groeten Lenie

Marijke zei

Erg mooi boekkaart is dit, zo leuk om het als kado te geven bij een geboorte. Een heel mooi en lief geheel.
Groetjes, Marijke en Chantal

Anita Meijer zei

Had ik nog nooit van gehoord een boekkaart, wat een leuk idee, zal ik zeker onthouden. Ik vind hem schitterend geworden, echt heel mooi! Groetjes van Anita

Annerieke zei

Erg leuk deze boekkaart! Je hebt er een prachtexemplaar van gemaakt.Ik vind de vormen ertussen in (weet even niet hoe ik ze moet noemen) heel erg mooi erbij.

gr Annerieke

Danoesja zei

Hoi Saskia

Wat een mooie boekkaart, die wil ik ook nog eens maken. Je ronde kaart hieronder is ook prachtig, erg leuk model.
Gefeliciteerd nog dat je gekozen bent als DT lid, succes ermee.

Lieve groetjes
Danoesja

manuela zei

wat een mooie boekkaart! Erg leuk met die kleur, een echte babyjongenskaart.en Je ronde kaart hieronder is ook prachtig, erg leuk model.
Gefeliciteerd nog dat je gekozen bent als DT lid, succes ermee.

Liefs Manuela

Deborah zei

Wowww Geweldig !! Word er stinkend jaloers was.. Want een ontzttend leuke creatie.

Groet, Deborah