maandag 2 juli 2012

Een candy bij de Hobbystunter

Tot en met 31 juli is er een candy op het blog van de Hobbystunter. Je kunt de special edition stempel van de Hobbystunter winnen. 
Neem dus snel een kijkje voor de voorwaarden, ook als je de stempel al hebt, want dan kun je hem altijd cadeau geven aan iemand toch?

Ik vind de stempel in ieder geval geweldig, is leuk om voor kerst te gebruiken, maar ook voor een verjaardag of zomaar met een klein aardigheidje. Je kunt hem voor veel dingen gebruiken en dat vind ik altijd wel fijn.


Groetjes Saskia

4 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een geweldige mooie stempel weer en je hebt er een super kaart van gemaakt, ook de kleuren zijn super!!!

Groetjes Tinie

martjesknutselhoek zei

erg leuk kaartje het je gemaakt.
wij vinden de stempel ook erg leuk.

groetjes Martha en Margret

Anoniem zei

Hoi Saskia wat een schitterend kaartje heb je gemaakt,ja dat stempeltje die komt mij bekend voor maar blijft super leuk.Groetjes Joke

Crejabeja zei

Ik heb me net aangemeld ik vind de stempel geweldig...
Je kaart is erg mooi.

Groet Crejabeja