donderdag 12 juli 2012

Nog weer eens iets met Different Colors

Volgens mij had ik deze label in houder nog niet op mijn eigen blog geplaatst. Ik heb voor mijn vakantie veel gemaakt, maar te weinig tijd gehad om alles te plaatsen, dus dat probeer ik nu te doen. Momenteel maak ik niet echt kaartjes, maar ben ik vooral bezig met afdrukjes kleuren alvast voor de kerstkaarten en die ga ik later verwerken. Dat doe ik meestal in mijn zomervakantie, dus ook nu weer.

Het hoesje heb ik gemaakt met de scorpal, de label is gemaakt met de Tim Holtzstans. Beiden zijn gemaakt van kraftkarton en gestempeld met de zeeserie van Different Colors.


Bedankt weer voor je bezoekje

1 opmerking:

Kim zei

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en dat je volger geworden bent. Jouw creaties zijn ook prachtig! Ben ook gelijk bij jou volger geworden.

Groetjes Kim