vrijdag 24 augustus 2012

Een beetje trots

Na een vermoeiende week werken en de vakantie door alle hectiek weer vergeten werd ik helemaal blij toen ik ontdekte dat ik deze week twee challenges had gewonnen met mijn strandhuiskaartje,  namelijk bij EKEF echt uitgekozen en bij IAMC als random winnaar werd ik wel blij en vandaag staat mijn blog in de schijnwerpers bij de Creatieve Zebra. Helemaal leuk. Wil niet opscheppen, maar ben gewoon een beetje trots. Bij de creatioeve zebra kun je je blog linken om ook een keer blog van de week te worden.
Bedankt allemaal weer en tot blogs.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Saskia
Wat een leuke berichtjes en wauw wat ben je in de prijzen gevallen maar je maakt ook zulke mooie dingen.Gefeliciteerd en ontzettend leuk dat je ook de blog van de week geworden bent.Groetjes Joke

SandraR zei

Gefeliciteerd, lieve Sas!
Het is je gegund en je verdient het ook!
Ga zo door, meissie!

Liefs, San
x

martina's kaartjes zei

wow ! wat een knap nieuws !!! super ! zeker en vast dik verdiend !
je mag best trots zijn,
grtjs,martina
x

Rosina zei

Zo is dat ff leuk voor je Saskia....gefeliciteerd met dat alles....en je mag best trost zijn hoor......
groetjes en fijn weekend
Rosina

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Saskia, mag je ook wel trots op zijn.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

En daar mag je ook heel trots op zijn hoor Saskia, dat is toch super als je in een week in de prijzen valt, je maakt prachtige dingen dus gek vind ik het niet. Top hoor meis.
Groetjes van Anita

Francisca zei

Hoi Saskia,

Hoera!!Meid van harte.Super goed gedaan.Geniet ervan.Het is je van harte gegund.

Groetjes Cis

Marijke zei

Gefeliciteerd Saskia, daar mag je zeker trots op zijn!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Unknown zei

Je hebt het verdiend Sas!
Je blog en je kaarten zijn echt superleuk en mooi.

Liefs liek