maandag 13 augustus 2012

Mijn eerste workshop bij de Hobbystunter


Ik wil jullie vandaag even mijn projectje laten zien wat ik heb bedacht voor mijn eerste workshop bij de hobbystunter. Het is een klein houten herfstkastje met allemaal kleine dingetjes gemaakt van Fimoklei. Ik ben als kind al begonnen met fimoklei en om de zoveel jaar komt het weer terug en begin ik er weer opnieuw mee. Het blijft leuk om te doen. Toen ik het in de winkel van José zag kon ik het niet laten om er opnieuw mee aan de slag te gaan. Nu heb ik dus bedacht om dit kleine houten kastje op deze manier te versieren. We gaan kleine pompoentjes, kastanjes, paddestoelen, blaadjes, een slakje en een dennenappel maken.
Heb je interesse in de workshop, de workshop is op dinsdagavond 11 september vanaf 19:30 en de kosten zijn 17,50. 

5 opmerkingen:

Lenie zei

Wat een prachtig herftkastje en mooi gemaakt met die fimoklei.
Hoop nog wel dat de zomer nog even blijft hoor.
Veel succes met je workshop geven en groeten Lenie

Marian zei

Ziet er heel lief uit
Succes met je workshop
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik heb het gezien in de winkel, ziet er super gaaf uit.

groetjes jolande

SandraR zei

Wat mooi gemaakt, Sas! Echt gaaf!
Leuk om je creativiteit zo uit te breiden. En dan nog een workshop geven ook, petje áf! Doe het je niet na, hahaha!

Liefs, San

Anita Meijer zei

Wat superleuk gemaakt Saskia, heel mooi.
Groetjes van Anita