dinsdag 18 september 2012

Onze kleine man alweer 3 jaar...

Vandaag is het 3 jaar geleden dat Thijn uiteindelijk ter wereld kwam. Wat gaat de tijd toch snel. 
Thijn gaat vandaag op de peuterspeelzaal trakteren. Ik heb voor alle kinderen een "gezond" taartpuntje gemaakt van papier. Ik heb een stempeltje van Me to You gebruikt, uitgesneden met een Spellbindersmal en ingekleurd met Copics. Verder heb ik er nog een bloemetje opgedaan en natuurlijk ook Thijn zijn naam.
 Ze zijn allemaal net iets anders.
 Had de taart al ingepakt en toen bedacht ik dat ik nog een foto had moeten maken, tja heb het niet meer uitgepakt, dus hoop dat jullie er een beetje doorheen kunnen kijken.
 Deze is misschien iets duidelijker.
Voor de juffen heb ik nog iets anders gemaakt, dit zal ik morgen laten zien.
Een fijne dag allemaal.

10 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

nogmaals gefeliciteerd.
spannend voor Thijn dat hij gaat trakteren, mooie traktatie heb je gemaakt.

groetjes jolande

Margo zei

Wat ontzettend mooi !
Gefeliciteerd met je jarige zoon !
Geniet er maar van, ik weet dat het cliché klinkt, maar ze zijn zo snel groot!
Liefs
Margo

Patricia zei

Gefeliciteerd Saskia, en je traktaties zien er PRACHTIG uit!!!
Groetjes Patricia

Marijke zei

Dit ziet er gezellig uit. Fijne dag vandaag!

Groetjes, Marijke en Chantal

jolanda zei

van harte gefeliciteerd.
Heel mooi zo'n taarpuntje

Marian zei

Gefeliciteerd met Thijn mooie traktatie
Groetjes

crealinedance zei

Hallo Gefeliciteerd,taartpuntje zie er leuk uit.Gr.Nel

martina's kaartjes zei

ziet er superzzz uit ! mooi gemaakt hoor ! nog een dikke proficiat
grtjs, martina
x

martjesknutselhoek zei

Erg leuk.dit zal die geweldig hebben gevonden om uit te delen.
Groetjes martha en margret

Annette zei

Hoi Saskia, bedankt dat je bij me langs kwam om te informeren hoe het gaat met me. Ik ben alweer een paar weekjes rustig aan het knutselen. Heerlijk en het lukt alweer aardig om langer te zitten. Ik ben sinds vandaag weer gaan bloggen.Eigenlijk had ik helemaal beter willen zijn omdat alles nog steeds veel energie kost. Moet toch mijn werk volhouden en ook het huishouden doen.s'Avonds lig ik vaak op de bank om weer op te laden voor de volgende dag.Maar ik dacht laat ik het toch maar eens proberen op te pakken. Dat doet je ook goed om weer een dingetje van vroeger te doen.Weer een stapje dichterbij... de groetjes en tot blogs..Annette Ps prachtige kaartje heb je gemaakt de laatste tijd.