vrijdag 7 september 2012

Paarse kerstkaart

Bedankt voor al jullie bezoekjes en reacties. Heb al meer dan 20.000 bezoekjes op mijn blog gehad. Wat een eer.
Ik ben weer terug van 3 dagen kamp. Het was echt genieten met de kinderen, het weer was geweldig en ze vermaakten zich prima in het bos. Enige nadeel is weinig slaap, maar ik begin weer een beetje bij te komen.

Ik heb vandaag deze kerstkaart om te laten zien in niet traditionele kerstkleuren. Het dp is van Magnolia, net als het afdrukje. Het afdrukje is ingekleurd met Distressinkt.
Verder bloemetjes er bij gedaan en een label.


11 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje.
Mooi achtergrondspapier

Marijke zei

Je kerstkaart in niet traditionele kleuren is leuk, lief Tilda met lantaarntje. Wens je een rustig weekend toe even bijkomen van het kamp.

Groetjes, Marijke en Chantal

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt ! de kleurtjes zijn super ! het verstopte labeltje geeft wel net dat verrassingseffect !
grtjs, martina
x

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje

groetjes jolande

Anoniem zei

Hoi Saskia een schitterende kaart in deze paarse kleuren.Nog even bijkomen en dan is thijn al weer jarig.Groetjes Joke

Rosina zei

Een heel mooi kerstkaartje Saskia, heel leuk met dat labeltje
groetjes en fijn weekend
Rosina

Anita Meijer zei

Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad op kamp, super. En je kaartje is weer helemaal geweldig, mooi gedaan.
Groetjes van Anita

Margo zei

Hoi Saskia,
wat een prachtige kaart !
Dat papier moet ik ook nog ergens hebben liggen, da's zo mooi he ! Deze Magnolia had ik nog niet gezien, het is een schatje !
Liefs
Margo

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart met prachtig papier in mooie kleuren!! Ook een heel lief Tilda! groetjes, Marlies

Kim zei

Wat een schatje! Pracht van een kerstkaart.

Groetjes Kim

GerJanne zei

hoi Saskia,

wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren, niet de standaardkleuren voor kerst en deze vind ik wel heel erg mooi.
Mooi dat afdrukje zo met die rand...
En gefeliciteerd met je verrassingspakket van Scrap en More!

GerJanne