woensdag 19 september 2012

Traktatie voor de juffen

Voor de drie peuterjuffen van Thijn heb ik een reep chocolade mooi versiert. Ik heb voor alle drie een ander designpapier gebruikt. Als afdrukje heb ik een klein stoer mannetje gebruikt. Vond dit wel toepasselijk voor Thijn zijn traktatie al kan hij natuurlijk niet zo skateboarden.
 De afdrukjes zijn uitgestanst met een Spellbindersmal.
 OP de uitgesneden afdrukjes heb ik een bloemencirkel van Memorybox geplakt.
In de kernen van de bloemen heb ik pareltjes gemaakt met een perlenpen.
Bedankt allemaal en een fijne dag.

8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaatk ! heel erg mooi ingekleurd ! de bloemenborder is super
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi saskia
nou zo iets mooi's krijgen is zeker een verrassing voor de juffie's en erg leuk gemaakt in mooie vrolijke kleuren!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

de juffen boffen maar met deze mooie tractatie.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hallo mooie lekkere verpakte repen.gr.Nel

Marijke zei

Je zou zoiets maar krijgen. Leuk verpakt met een stoer jochie erop.

Groetjes, Marijke en Chantal

martjesknutselhoek zei

erg leuke verrassing is dat voor de juffen geweest.

groetjes Martha en Margret

jolanda zei

wat een leuke versiering om zo'n reep chocola.
Leuke traktatie

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gedaan Saskia, dat zullen ze zeker heel leuk hebben gevonden. Super.
Groetjes van Anita