zondag 11 november 2012

Nog een kersttag/hanger

Laatst heb ik al een kersthanger laten zien, die is gemaakt van een houten stertag gebaseerd op de tag van Magnolia.
Toen ik mijn hanger bij mijn ouders liet zien mocht ik die wel achter laten van mijn vader. Ik wilde mijn eerste echter liever zelf houden en heb voor mijn ouders een nieuwe ster gemaakt. Ik heb omdat mijn vader veel vogelhuisjes in de tuin heeft en omdat ze dicht bij een park wonen zijn er ook altijd vogels dit als thema genomen voor de ster.
Dit is de ene kant.
 Ik heb weer verschillende Magnolia's gekleurd met Distressinkt.
 Verder veel stansen van Marianne Design gebruikt.
 Het vogeltje zit parmantig bij Tilda op het dak.
 Dit is de andere kant. Het design papier is met vogeltjes, zo ook de details die ik er bij heb geplakt
 De Magnolia's ook hier weer ingekleurd met Distress inkt.
 De bomen heb ik besneeuwd laten lijken door met een een inktpad langs de bomen te gaan.
Ik wil met deze creatie mee doen aan de volgende challenges:

18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Saskia wat is die weer super geworden, daar zullen je ouders super blij mee zijn, wat een kunstwerk heb je ervan gemaakt. Het is een plaatje om te zien. Top.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Wat een schitterende creatie Saskia,super mooi gemaakt met volle bewondering ernaar gekeken.Hier zullen ze heel blij mee zijn Groetjes Joke

martina's kaartjes zei

heel geslaagd ! mooi gedaan, leuke creatie
grtjs, martina
x

Inky's Creaties zei

Daar waren dus je afdrukjes voor die je aan het kleuren was. Hij is schitterende geworden, zullen je ouders blij mee zijn daar ben ik van overtuigd.


Groetjes Inky

Babette zei

Wat een prachtige hanger en wat heb je die bomen leuk behandeld.
Groetjes Babette

Marian zei

Ziet er prachtig uit Je ouders zullen er wel heel blij mee zijn
Groetjes

Marian zei

Ziet er prachtig uit Je ouders zullen er wel heel blij mee zijn
Groetjes

Corrie zei

Mooi, mooi, mooi Saskia,wat een prachtige ster ,de kleuren zijn er schitterend bij, wat zal je vader hier blij mee zijn,en je moeder ook natuurlijk.
Lieve groetjes Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi weer Saskia, je vader zal er blij mee zijn.

groetjes jolande

Maris zei

heel leuk en mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

corryskaart zei

Hoi Saskia
Wat een geweldig leuke hanger en zeker zullen je ouders hier blij mee zijn!
Dank je voor het meedoen bij YMAM
Groetjes van corry

dutchievera zei

Wat een mooie ster; ik vind het idee om met een lichtere kleur langs de bomen te gaan om ze besneeuwd te laten lijken super! Wat lief dat je een speciale vogeltjes editie maakte voor je vader. Vera

Aya zei

Hoi Saskia,

Wat een prachtige ster. Fantastisch zoals je de diepte hebt weten te maken het is echt een plaatje. De vogeltjes en voglehuisjes geven het echt iets extra's ik begrijp best dat je ouders er ook een wilde hebben.
Dedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging you.
Lieve groetjes Aya

Tinie zei

Wowww wat is dat mooi zeg!!! Super idee en schitterend bewerkt!!!

Groetjes Tinie

Sylvia zei

Wat een ontzettende mooie creatie heb je gemaakt Saskia ook qua kleur. Onder onze voorwaarden staat dat je Miekelotte is challenging you met maximaal 3 andere challenges mag combineren maar omdat het onze eerste challenge is zullen we dit keer een oogje dichtknijpen.
Groetjes Sylvia

Neltine zei

Wat is dit leuk. Enig zo'n gave kerstster. Reuzeleuk gemaakt en staat schitterend zo op je blog.

Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine

Yvonne zei

Wow...wat een schitterende ster-label!
Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Annette zei

Wat een schattige ster-label!
xoxo Annette