zondag 16 december 2012

Een geboortekaartje

Tussen alle kerstkaarten door heb ik dit geboortekaartje gemaakt.
Het is geinspireerd door het kaartje wat is gestuurd. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven.
Bij Martina heb ik al een aantal keren het idee gezien om je kaart met Mica te maken en om een plaatje als letter te gebruiken. Deze ideeen heb ik onthouden en samengebracht in dit kaartje.
Martina bedankt voor de inspiratie.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Verder bedankt voor alle reacties iedere keer. 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Saskia ,wat een prachtige kaart en wat een leuk idee.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Hij is helemaal super geworden Saskia, een plaatje is het geworden. Top. En inderdaad wat leuk zo die letters van mica.
Liefs van Anita

Lenie zei

Wat een prachtig kaartje en leuk idee zo.
groeten Lenie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schattig kaartje, leuk met de felle kleurtjes, schattig beertje.

groetjes jolande

jolanda zei

lieve kaartjes

corryskaart zei

Hoi Saskia
Wat een geweldig vrolijke kaart hier word je al blij van als je er naar kijkt
Groetjes van corry