zaterdag 12 januari 2013

Een geboorteschoentje

Van mijn schoonzus kreeg ik de vraag om een schoentje te maken van een geboortekaartje. Ik ben dus aan de slag gegaan met een patroontje wat ik op internet heb gevonden en heb een schoentje gemaakt van het kaartje.
Ik heb het schoentje in een glazen bol gedaan en verder nog versiert met wat lint en bloemetjes.
 Ik heb het kaartje zo mooi mogelijk proberen te verwerken en zoveel mogelijk geprobeerd de tekst te verwerken in het schoentje.
 Hier hangt het schoentje boven de vloer, de foto is niet super, maar ach.
Bedankt allemaal weer voor jullie bezoekje en alle reacties elke keer. Ik blijf er van genieten.

15 opmerkingen:

Unknown zei

Wij hebben al jaren een schoentje van het geboortekaartje van Inge en sjoerd in onze slaapkamer hangen. Ik vond het toen echt zo'n leuk cadeautje!!!
Dus daar ga je zeker mee scoren.

Liefs liek

Unknown zei

Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Helemaal super!
Liefs Angelique

Marian zei

Ziet er snoezig uit
Groetjes

Cinderella zei

In een woord Geweldig

Liefs Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Leuk is dat om een schoentje te maken van een geboortekaartje..ik ken het al heel lang en steeds komt het weer terug en...met succes..

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat is dit nu weer leuk, nog nooit gezien en ik vind het me toch een partij leuk Saskia, echt super.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een ontzetend leuk idee is dit zeg! Heb het niet eerder gezien, maar wat een leuke manier om het geboortekaartje te bewaren!
helemaal top!
Groetjes,
GerJanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er SUPER uit Saskia.

groetjes jolande

Debby Kuster zei

altijd leuk om te krijgen zo'n geboorte schoentje

liefs Debby

Anoniem zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt.Groetjes Joke

Annerieke zei

Wat een leuk idee Saskia, ziet er ook hartstikke leuk uit!

Groetjes Annerieke

Tinie zei

Wauw wat een beauty en wat een super idee!!!
Wat heb je ook geweldige kleuren gebruikt!!!
Groetjes Tinie

Marlies zei

Wat een leuk idee! Zoiets heb ik nog nooit gezien! Super leuk en super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

Marijke zei

Ze zijn en blijven leuk de geboorteschoentjes. Hier in huis hangen er ook twee van de kids. Een mooi blijvend kadootje.
Groetjes,
Marijke

Lenie zei

Wat een leuk idee zeg en erg mooi geworden.
groeten Lenie