maandag 4 februari 2013

Een hartendoosje

Het is weer maandag, dus mijn dag om een berichtje bij de Hobbystunter te plaatsen. Ik heb met Valentijnsdag in aankomst een echt hartendoosje gemaakt. 
Ik heb een mal van Cheery Lynn gebruikt. Ik heb hier een easelkaart van gemaakt. Ik heb het versiert met twee mallen van Joy (NOOR) en roosjes. De tekst is van Different Colors.
 De rand heb ik met de scorpal gemaakt en vervolgens helemaal ingeknipt om in een hartvorm te kunnen vormen.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en iedere keer alle reacties.

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw,wat mooi is dit Saskia.Groetjes Joke

Patricia zei

Mooi doosje hoor!
Groetjes Patricia

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd hoor ! toppertje ! mooi
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een mooi doosje is dit, echt heel leuk hoe dit gemaakt is..top

Liefs van Ans

Unknown zei

Wat een leuk doosje heb je gemaakt Saskia! Ziet er heel gezellig uit.
Liefs Angelique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig Saskia, mooie combi rood/wit.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hallo mooi doosje heb je gemaakt.gr.Nel

marja zei

Wat een geweldig mooi doosje Saskia!

Lieve groetjes Marja.

Aleida zei

Wat een mooi en romantisch doosje! Super goed gelukt! Leuk dat je de vorm van het doosje ook zelf gemaakt hebt.
groetjes,

Marijke zei

Een schitterend doosje is dit Saskia. Echt een hele mooie valentijnscreatie.

Groetjes, Marijke

Annerieke zei

Wat mooi Saskia! Knap hoe je de hartvorm in het doosje hebt gekregen.

Groetjes Annerieke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend hartendoosje heb je gemaakt Saskia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wooow , wat een schitterend doosje weer!!

Gr Antoinette

Antoinette Voorn zei

Wooow , wat een schitterend doosje weer!!

Gr Antoinette

Margo zei

Wat een supermooi doosje !Erg knap !
Liefs
Margo

GerJanne zei

Hoi Saskia,
wat een schitterend doosje! Zo mooi alles op elkaar afgestemd en de kleuren zijn prachtig!
Ik zag inderdaad mijn kaart nog niet bij de foto's. Hopelijk heb je hem vandaag dan gekregen??
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Wat een geweldig mooi hartendoosje Saskia
de kleurencombi maakt het chique
groetjes Rosina

Lenie zei

Wat een prachtig doosje in hart vorm.
Mooi ook met die bloemen.
groeten Lenie