zondag 10 maart 2013

Een stempelalbum

Een tijdje terug ben ik aan de slag gegaan met een stempelsetje wat ik op de beurs van Gorinchem heb gekocht ik ben hier lekker mee aan de slag gegaan en heb een soort boekje gemaakt precies uit 1 vel cardstock.
 Het boekje zit aan elkaar met kant.
 Ik heb 3 verschillende soorten Distressinkt gebruikt.
 De randen heb ik ook bewerkt met inkt.
 Genoeg te zien denk ik...
 En op de laatste bladzijde kan nog een tekst worden geschreven.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot blogs.

9 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Leuk gemaakt\bedacht.

Grietje

Antoinette Voorn zei

Beste Saskia,

Wat een super creatie... leuk bedacht en heel mooi gestempeld!

Gr Antoinette

Anoniem zei

Prachtig boekje Saskia en mooie kleuren combinatie.Groetjes Joke

Ghea zei

wow wat ziet dit er SUPERGAAF uit Saskia mijn complimenten.
Liefs Ghea

Anita Meijer zei

Wat heb je dat weer prachtig gedaan Saskia, er valt inderdaad weer heel veel te zien, ik vind het super.
Liefs van Anita

Patricia zei

Leuk boekje, mooi gestempeld!!!!
Gr Patricia

Unknown zei

Wat leuk, ziet er heel mooi uit. Weer eens iets anders om te geven, of natuurlijk gewoon lekker voor jezelf!
Liefs Angelique

Marian zei

Ziet er gezellig uit
Groetjes.

Rosina zei

Dat ziet er geweldig leuk uit Saskia....hele leuke stempels heb je daarvoor gebruikt
groetjes Rosina