dinsdag 9 april 2013

Penny Black

Mijn liefde voor kleuren begon met de stempels van Penny Black. Nu waren dat voornamelijk de muisjes en egels, maar laatst zag ik deze schattige stempels van Penny Black en toen was ik verkocht. Wat een mooie stempel. Ik heb haar ingekleurd met Distressinkt en twinkling H2O. Het dsignpapier is Maja, vintage Spring. Het model van de kaart is een Go Kreatemal.. Verder nog roosjes gebruikt en een kader, de lijst van Marianne Design voor een tekst van Joy.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor jullie bezoekjes elke keer weer. Ik geniet er van .
Groetjes Saskia

13 opmerkingen:

Lenie zei

wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt en de stempel is inderdaad een schatje.
groeten Lenie

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart en zo'n lief stempeltje.Alles klopt aan de kaart.Schitterend geheel.Groetjes Joke

Lia zei

Leuke kaart, lief stempeltje,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje, lief stempeltje en zo mooi ingekleurd.

groetjes jolande

Antoinette Voorn zei

Hele gave creatie en super kleurtjes !

Gr Antoinette

Rosina zei

Prachtig kaartje Saskia, wat een super lief en mooi ingekleurd elfje
groetjes Rosina

crealinedance zei

Hoi hoi Leuke kaart heb je gemaakt.Gr.Nel

Nancy zei

Hey Saskia,

De laatste series van Penny Black, zijn allemaal tekeningen van Mo Manning... Ben zelf ook fan van haar... Ze maakt zulke mooie tekeningen... (je kan haar ook volgen op haar blog: http://digitalpenciltoo.blogspot.be
Mooie kaart maakte je er mee...

Liefs,
Nancy

corryskaart zei

wat een schatje met die glimmende vleugeltjes!
groetjes van corry

Corrie zei

Mooi gemaakt Saskia, de kleuren zijn wauw, net zoals het papier, ik vind je kaart prachtig.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Oh ja wat is deze stempel super Saskia en wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt, echt een toppertje.
Liefs van Anita

Marijke zei

Wat een schattig kaartje, en erg lief afdrukje.
Groetjes,
Marijke

jolanda zei

mooie kaart