zondag 28 april 2013

Sollicitatie DML

Bij Dutch Magnolia Lovers zoeken ze twee nieuwe DTleden. Ik blijf Magnoliastempels toch wel echt heel erg mooi vinden. Ik doe er steeds meer bij en tussendoor andere dingen, maar kan niet meer zonder Magnolia's. Ze zijn zo leuk om in te kleuren en daarna om een tafereel te bedenken waar ze zich in thuis voelen. 

De bedoeling is om voor deze uitdaging je lievelingsstempel te gebruiken. Dit is voor mij een lastige, ik vind er veel mooi. Ik denk dat mijn lievelingsstempel de stempel wordt die ik van de week heb binnen gekregen. Dat is de zittende Tilda met de vlinder aan een touwtje. Ik hou van vlinders (omdat ze voor mij symbool staan voor ons overleden dochtertje), maar ik heb nog geen kaartje of projectje gemaakt met dit stempeltje, dus heb voor deze sollicitatie stempels genomen van de verschillende zeeseries, maar ook van andere series, die ik heb aangepast aan het zeethema.
Ik heb na deze lange winter helemaal zin in de zomer. Ik ben niet vaak op het strand te vinden, maar vind het wel leuk.

Nu even over mijn creaties.

Ik heb een houten bootje, emmertje en vuurtorentje opgepimpt met verschillende Magnoliastempels.
 De voorwerpen tussen het zand.
 Ik heb veel mallen en stempels gebruikt en stenen embellishments die ik bij de Hobbystunter heb gekocht.
 Hier wat dichterbij.
 Aan de vuurtoren hangt ook een bedeltje. Ik heb ook veel schelpen opgeplakt.
 Mijn favoriete stempel is de Tilda hier links boven, die met haar voeten in het water staat. Ik vind haar krullende haar en jurkje erg leuk om te kleuren. 
 De vuurtoren met alle schelpen en malletjes.
 Hier staat Edwin met zijn schat aan verzamelingen.

Naast deze projecten als sollicitatie ook nog wat voorbeelden die mijn stijl weergeven. Nu is het lastige voor mij dat ik heel veel leuk vind en dit is terug te zien in mijn stijl. Ik heb niet echt een kenmerkende stijl. Mijn stijl wisselt steeds, is heel divers. Het leukst vind ik om naast kaarten ook projecten te maken waar Tilda en Edwin in wonen. 
Hier wat voorbeelden.







Ik hoop dat ik zo voldoende van mijn stijl. Nou ja, of geen echte stijl heb laten zien.
Ik zag geduchte concurrenten, dus denk dat ik niet zoveel kans maak, maar zoals Anita zo mooi aangaf, ik heb weinig te verliezen. Nee heb je en misschien kun je een ja krijgen.
In ieder geval wilde ik graag mijn projectje met jullie delen en ook wel weer eens leuk om wat voorbeelden van de afgelopen tijd op een rijtje te zien.

Bedankt weer voor jullie bezoekje. Mijn excuses voor de erg lange post.

21 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wowww wat een sollicitatie!!! Zo laat je dus zien dat je van alle markten thuis bent en niet alleen kaartjes maakt ... de creativiteit spat er van af! Bij deze ben je voor mij al aangenomen hoor! Ik zal voor je duimen.

Gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
WOW...wat een prachtige sollicitatie, heer komt je veelzijdigheid toch wel goed tot zijn recht, echt superleuk gedaan..succes !! liefs van Ans

Herma Schouten zei

Hoi Saskia,

Wat prachtig, je strand/zand project, ontzettend creatief. Ook je andere creaties zijn schitterend. Veel succes

groetjes Herma

SandraR zei

Ik ga hard voor je duimen, Sas!
Je creaties zijn prachtig en zijn het waard om aan meerdere mensen te laten zien.
:-D
Je verdient het echt!

Liefs, San

janieworkum zei

Wat zijn je creaties super mooi
Ik hoop voor jouw dat je aangenomen wordt , want je creaties zijn voor een DT ook geweldig.
groetjes janie

GerJanne zei

Hoi Saskia,
dat lijkt me een heel goede actie van je, om al die verschillende stijlen te laten zien, want jij bent echt van alle markten thuis! Dat vind ik altijd leuk om te zien. ALs je bij iemand van te voren weet wat je kan verwachten is het gewoon een stuk minder inspirerend.
Heel veel succes, ik duim voor je!
GerJanne

Rosina zei

geweldig Saskia...wat een creaties heb je weer gemaakt....dat wordt vast heel goed beoordeeld dat is iets wat zeker is....
succes met de sollicitatie

groetjes Rosina

jolanda zei

Je creaties zien er altijd super mooi uit en aan je creaties zal het dus niet te liggen om een dt-plekje te krijgen

Lenie zei

wat een schitterende creaties, mooi gemaakt hoor.veel succes met je sollicitatie
groeten LEnie

Anita Meijer zei

Kijk Saskia, that's the spirit meis, je probeert het gewoon ook nog eventjes bij Dutch Magnolia en wauwie de wauwie als dit geen geweldige sollicitatie is om een plekje proberen te veroveren in het designteam dan weet ik het ook niet meer, want wat heb je schitterende dingen geplaatst. Echt super meis en ook voor hier toi, toi, toi.
Liefs van Anita

Christa zei

Hoi Saskia , wat leuk dat je meedoet met onze DT-call. En wat laat je een diversiteit aan kaarten en projecten zien .... PRACHTIG ! Je bent een kei in het maken van tafereeltjes. Ik wens je succes met de call ! Creatieve groetjes van Christa.

corryskaart zei

hoi saskia
wat heb je een geweldig project laten zien en zal zeker duimen voor je:-))
wens je veel succes en je moet maar denken niet geschoten is altijd mis.
maar dit ziet er geweldig leuk/mooi uit!!
groetjes
corry

Marijke zei

De zeethema creaties zijn supermooi zeg!! Prachtig al de verschillende creaties. Succes met de sollicitatie moet hiermee toch lukken.

Groetjes,
Marijke

Ans S. zei

Prachtige creaties laat je zien, ik wens je heel veel succes met de DT-call.

Groetjes Ans

crealinedance zei

Mooi geworden succes.gr.Nel

Kreatief met Maria zei

Prachtige creaties heb je gemaakt.
Groetjes Maria

Chantal zei

Zo zeg Saskia wat een schitterende creaties zeg! En wat uiteenlopend allemaal! Supersssss! Succes met onze DT-call en bedankt voor je deelname aan DML! Lieve groetjes, Chantal

Made by Janet zei

Wat een diversiteit in je creaties!
Erg mooi om te zien!

Leuk dat je meedoet met onze DT call.

Groetjes Janet

* Üla * zei

Wat mooie en verschillende creaties laat je aan ons zien, Saskia.
Succes en bedankt voor je deelname aan onze DT-call bij DML!
Groetjes, Ula

Yvonne zei

Hoi Saskia,
Prachtige creaties!
Superfijn dat je meedoet met onze DML DT-call.
Groetjes,
Yvonne

Jeanet van der Lee zei

Geweldige dingen laat je hier zien Saskia, bedankt voor je deelname aan onze DT call bij Dutch Magnolia Lovers! Groetjes, Jeanet