zaterdag 11 mei 2013

Een koninklijk geboortekaartje

Hier nog een kaartje, mijn tweede berichtje van vandaag. Het afdrukje had ik al gekleurd met als doel een koninklijk kaartje te maken voor de uitdaging bij Kreja Teja, maar had het nog niet verwerkt op een kaartje, dus dat moest ik vandaag nog even snel doen, want de uitdaging eindigt vandaag. Het is een kaartje voor de geboorte van een klein prinsje.
De opdracht is een koninklijke kaart met een tintje oranje. Nu heb ik voor het kroontje echt oranje H20 gebruikt, maar dit is nauwelijks te zien, werd erg gelig, maar ja. Heb volgens mij voldoende oranje accenten gebruikt.
 Het afdrukje is van Magnolia, ingekleurd met Distressinkt en Twinkling H2O. Het was even wennen met H2O, maar ook weer zo leuk. Het glanslaagje is moeilijk op de foto vast te leggen, maar in het echt ziet het er mooi uit.
 Verder heb ik op de kaart overal Frantage gebruikt, dit heb ik voor het eerst op het blog van Kreja Teja gezien, ben me er daarna verder in gaan verdiepen en wat is het geweldig. Het is nu al verslavend om te kijken wat ik met mijn poedertjes en kleurfragmentjes kan doen. Nu moet ik nog veel meer bij elkaar sparen, maar het begin is er.
Als basiskaart heb ik een Go Kreatemal gebruikt. Verder veel roosjes en bloemen gebruikt, een stel knopen en takjes gemaakt met een Dienamic- en een Memoryboxmal gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Morgen kan er gestemd worden. De vorige keer heeft mij dit heel erg geholpen, dus ik zou het super vinden als jullie dit weer zouden willen doen.
Bedankt allemaal weer en tot blogs.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaart Saskia en prachtig ingekleurd.Ben zelf druk aan het inkleuren met dit weer lukt datr best.Ook je vorige kaart is erg mooi.Fijne zondag en groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Saskia, weer een toppertje eerste klas.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Oeps kan je niet bijhouden, alweer 2 nieuwe kaarten, allebei heel mooi, super ingekleurd en prachtig afgewerkt..liefs van Ans

Lia zei

Deze kaart is al net zo leuk als je vorige kaart, je gaat idd heel snel joh, bijna niet bij te houden,
groetjes Lia

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart in een leuk model en met prachtige details! groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Wat een schattig kaartje en vrolijke kleurtjes!

Gr Antoinette