zondag 5 mei 2013

Een speciaal kastje.

Dit is mijn tweede creatie die ik plaats vandaag:

Voor moederdag en voor de nieuwe etalage bij de Hobbystunter heb ik dit kastje gemaakt.
Ik heb een kastje wat bij José te koop is gekocht. Dit was een bouwpakketje, dus dit was makkelijk met bekleden met papier. Ik heb ook voor dit kastje papier van Rosadotje gebruikt.

Het thema voor de nieuwe etalage is Naaien en dit past ook bij mijn moeder voor moederdag. Zij maakt veel kledingstukken, dit heb ik al eerder verteld, (ik moet nog steeds op zoek naar een foto van mijn trouwjurk, die ze heeft gemaakt en waar sommigen de vorige keer al naar vroegen, zal ik echt gaan doen).
Ze zal helaas even moeten wachten voor ik deze creatie kan geven, want het komt eerst in de etalage te staan van de Hobbystunter, dat is dan wel weer jammer, maar ik denk niet dat ik het ga redden om er nog een te maken, er zitten aardig wat uurtjes in.

 Boven aan haar naaitafeltje zit Tilda druk te naaien. Ze maakt prachtige creaties, kijk maar naar de mooie blauwe jurk. Er staat ook een foto van Tilda in een van haar eigen creaties en ze heeft ook een babypakje gemaakt.
Verder staan er verschillende benodigdheden in de kast die ze nodig heeft.
 Kant en lintjes mogen natuurlijk niet ontbreken.
 Tilda is ingekleurd met Distressinkt.
 Hier staat een lijstje met een minimagnolia gemaakt met een mal van Marianne Design.
Hier hangt een zelfgemaakt jurk. De plooien met Distressinkt gemaakt en het lijfje heb ik uit een stukje papier geknipt.
Verder wat knoopjes en roosjes erbij en het kastje is af.

Ik wil met deze moederdagcreatie meedoen aan de volgende challenges:

18 opmerkingen:

Unknown zei

Wow Saskia, wat een gaaf kastje heb je gemaakt. Daar is je moeder vast heel blij mee. En er zullen vast heel wat mensen voor de etalage stil blijven staan.
Liefs Angelique

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wauw wat een werk en wat mooi ziet er heel leuk uit en wat zal dit mooi staan in de etalage.
Liefs Rianne

Ghea zei

wat is dit een beeldschoonkastje geworden.
Liefs ghea

Anita Meijer zei

Jeetje Saskia wat is dit ook weer helemaal top, echt super hoe je dit gemaakt hebt, ik vind het helemaal super de super. Wat een werk maar wat zal je moeder daar straks blij mee zijn.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een prachtig kastje heb je gemaakt, mooi dat Rosa Dotje papier en super hoe je de jurk hebt gemaakt, je enveloppe kaart hieronder is ook erg mooi..liefs van Ans

SandraR zei

Jeetje, Sas! Wat een bjoetie, zeg!
Ben sprakeloos...!
Je bent lekker creatief bezig geweest en je moeder zal hier dolblij mee zijn!
Superduper!

Liefs, San

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuk cadeau voor je moeder en heel toepasselijk, mooi gemaakt.

groetjes jolande

Marian zei

Wat super leuk
Groetjes

Unknown zei

Super mooi Saskia is deze creatie geworden. Ben benieuwd wat je moeder er van vind. Groetjes joke

martina's kaartjes zei

wat een werkje ! daar ben je vast wel even zoet mee geweest ! top creatie hoor ! heel erg geslaagd !
grtjs, martina
x

Chantal zei

Wauw zeg Saskia! Dit is een topper van een creatie zeg! Bedankt voor je deelname aan onze LHOSM challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

hennie zei

Wat een leuke creatie Saskia.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes hennie DT Miekelotte.

Aleida zei

Dat zal inderdaad heel wat uurtjes gekost hebben! Maar het resultaat is schitterend.
groetjes,

Marijke zei

Woow wat een schitterende creatie!! Ik heb even op de foto's geklikt om de kleine details beter te kunnen bewonderen. Wat past alles leuk bij elkaar, echt een prachtig geheel voor moederdag.

Groetjes,
marijke

Rosina zei

Wat een geweldig leuk kastje Saskia...hele mooie details allemaal...
prachtig cadautje voor moederdag...

groetjes Rosina

Aya zei

Wat een schattig kastje is dat geworden een creatief atellier van Tilda.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

Cordine zei

Schattig kastje!
Leuk dat je meedoet bij DML!
Groetjes
Cordine

aanshobbyd zei

Oh wat mooi prachtig gewoon!