woensdag 29 mei 2013

KKT en Vleugels...

Ik zag dat mijn kaartje voor het KKT niet in de bloglijst bij Martina stond, misschien doordat ik per ongeluk een weekje te vroeg had geplaatst en ze toen er heel snel weer af had gehaald. Jammer maar helaas, onder dit bericht echter nog mijn zwart-witte kaartjes.

Gisteravond weer eens een kaartje gemaakt. Ik heb me laten inspireren door verschillende challenges.
Ik ben aan de slag gegaan met een basiskaart van kraft bewerkt met een Go Kreate mal, zodat het geen standaard vierkante kaart is geworden.
Het design papier wat ik heb gebruikt (zie je niet zo veel van, maar ach) is van Maja. Het afdrukje is van Magnolia ingekleurd met Distress inkt en Twinkling H2O. 
Van vellum heb ik vleugels gemaakt die ik heb bewerkt met een prikpen waar ik een patroontje mee heb gemaakt uit de losse hand.
Als afwerking veertjes, knoopjes, kant en bloemen gebruikt.
Challenges waar ik mee aan wil doen:

18 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Saskia,
Wat een superleuke kaart is dit, ik vind de vellum vliegels prachtig, mooi papier echt toppie..Liefs van Ans

SandraR zei

Prachtige kaart, Sas...
Leuke details en voor al je stempel is prachtig... *wilikook*
Je geboortekaarten zijn trouwens ook errug mooi!!!

Liefs, San

Anita Meijer zei

Wat een geweldig mooi kaartje Saskia, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart heb je gemaakt. erg mooi met de grote vleugels.
groetjes janie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, leuk de vleugels van vellum.

groetjes jolande

Lenie zei

ooh wat een prachtige kaart en ook van die mooie kleuren.
groeten Lenie

Antoinette Voorn zei

Wauwwww weer een super creatie om van te genieten! Prachtig gemaakt en zo in een passende kleur met de afbeelding! top.... en bedankt voor de inspiratie!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

jolanda zei

heel leuk kaartje

Renate zei

Wow, wat een leuke kaart. De vleugeltjes maken het helemaal af.

Groetjes Renate.

Unknown zei

Wat een leuk idee om zo te werken met de vleugels. Je kaart is weer geweldig.

Liefs Liek

Rosina zei

Heel mooi kerstkaartje Saskia, die vleugeltjes van vellum zijn ook prachtig..
succes met de challenges

groetjes Rosina

Annerieke zei

Mooie kaart Saskia, erg leuk zijn de vleugels! Ook de veertjes geven het net even iets extra.

Groetjes Annerieke

miriam zei

schitterende lieve kaart ,leuk zo op die vlinder
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam

Anneke. zei

Prachtige kaart! Leuk om vellum op je kaart te gebruiken.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Neline zei

wat een prachtige kaart, en wat leuk dat vellum erbij!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC.
Veel succes!
groetjes
Neline

Anoniem zei

Schitterende kaart en ook je zwart wit kaarten zijn erg mooi.Groetjes Joke

Yvonne zei

Wow...wat een bjoetie!
Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Chantal zei

Wauw wat een schitterende kaart heb je ervan gemaakt Saskia! Bedankt voor je deelname aan onze Dutch Magnolia Lovers Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal