zaterdag 20 juli 2013

Vakantie met Bestie

Joepie, de vakantie is begonnen in onze regio en ook nog eens lekker weer. Heerlijk toch. De komende dagen blijft het ook nog mooi, dus het komt vast helemaal goed.
Ik heb gisteren mijn vakantie gevierd met een kaartje maken. Ik had het helemaal naar mijn zin. Heb mijn best gedaan met mijn mallen en een digi die ik heb aangevraagd op het blog van Noor, voor een challenge. Dan moet je er natuurlijk ook wat meedoen.
Ik heb de digi uitgeprint en ben aan de slag gegaan met mijn Copics. Ik doe niet zoveel meer met mijn Copics en dat is natuurlijk zonde, dus het was goed dat ik ze weer eens te voorschijn heb gehaald.
Verder heb ik heel veel malletjes van Joy crafts gebruikt en Frantage en plakparels.
Bedankt weer voor jullie bezoekje. Geniet allemaal van het mooie weer. Het is niet zo goed voor de knutselbui, ten minste voor mij niet, maar wel even opladen. Ik ga het de komende dagen echt even rustig aan doen.

12 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart, super
groetjes Janie

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Een heel mooie kaart je hebt goed je best gedaan rust maar goed uit ,dan heb je daarna weer heel veel inspiratie.
Liefs Rianne

Lia zei

Schitterende kaart heb je gemaakt, en ja daarvoor heb je tenslotte vakantie hé om heerlijk op te laden en van je gezinnetje te genieten,
groetjes Lia

Corrie zei

Je kaart is prachtig Saskia, het is zeker zonde om je dure Copics in de doos te laten liggen, je hebt prachtig gekleurd en mooie mallen gebruikt.
Lieve groetjes,Corrie

Antoinette Voorn zei

Wauw, dit is mooi zeg! Erg leuk van kleur en heel stijlvol ingedeeld!Geniet en rust maar lekker uit!

GR Antoinette

GerJanne zei

Heel erg leuk kaartje!
Mooi met paars!
Heerlijk dat de vakantie met van dat prachtige weer begint.
Geeft meteen een vakantiegevoel!
Geniet!

GerJanne

PIKO hobbyblog zei

Je hebt een prachtig kaartje gemaakt en geniet van je vakantie!
Groetjes,
Pia

Grietje Jansen zei

Leuke kaart met een erg lieve digi ook.

Grietje

jolanda zei

prachtig kaartje

Marian zei

Prachtig je kaart en geniet van je vakantie
Groetjes

Unknown zei

Leuk en weer eens wat anders!
Gefeliciteerd met je kleine boef!!!!

Liefs Liek

Herma Schouten zei

Prachtig je kaart, ik ben een liefhebber van paars, dus vindt de kleur helemaal mooi. Zonde dat je de copics zo weinig gebruikt, je hebt deze prachtig gekleurd en met al de gebruikte mallen is het een heel mooi geheel geworden.
Hele fijne vakantie, geniet ervan

liefs Herma