zaterdag 3 augustus 2013

Een geurig bloemenmapje

Dit mapje heb ik gemaakt om een geurzakje van de Wibra. Deze combinatie lag al heel lang klaar, maar wachtte om afgemaakt te worden.
Bij het opruimen kwam ik het weer tegen en moest opeens aan mijn vilten bloemetjes denken waar ik in juni verschillende projecten mee had gemaakt. Ik had er nog een paar over, dus heb deze op dit mapje gebruikt. Verder wat kant en roosjes gebruikt en dat was het wel.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en de reacties die ik steeds krijg.

8 opmerkingen:

jolanda zei

ziet er heel mooi uit

Corrie zei

Hallo Saskia, ik ben er weer zij het mondjesmaat, wat een schattig geurzakje heb je gemaakt, de kleurtjes zijn ook zo lief, de vilten bloemetjes zijn super, om over het afdrukje maar te zwijgen.
ik vind het prachtig geworden.
Lieve groetjes,Corrie

Unknown zei

Heel mooi! Er ligt hier nog genoeg vilt voor nog meer projectjes hoor.

Liefs Liek

Anita Meijer zei

Wat schitterend weer Saskia, heel mooi gemaakt.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Schitterend gemaakt. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterend zakje heb je gemaakt, dat plaatje is een snoepertje en wat heb je er prachtig papier bij verwerkt!

Gr antoinette

janieworkum zei

Een schitterende creatie, super
groetjes Janie

martina's kaartjes zei

tja, ik denk dat iedereen wel een keertje een tijd materiaal gebruikt, dan in de vergetelhoek raakt en dan plots weer opduikt. helemaal normaal hoor !
in ieder geval, blij dat je ze terug gebruikt hebt, want het resultaat is heel erg geslaagd hoor
grtjs,martina
x