vrijdag 27 september 2013

Een kaartje van kantoorbenodigdheden

Toen ik de uitdaging bij Cards en Scrap om een kaartje met kantoorbenodigdheden te maken zag was ik direct enthousiast en zag voor me wat ik wilde. Helaas heeft de griep me behoorlijk hart geraakt. Vandaag echter toch heel even de moed gevonden om een kaartje te maken.

Ik heb een kantoorenvelop beplakt met kraftcardstock, daarna een stukje omgevouwen wat ik ook weer heb beplakt.
 Daarna ben ik gestart met een typ-ex roller waar ik witte strepen mee heb aangebracht. Vervolgens heb ik swirls gemaakt met een typ-ex pen. Verder labeltjes, papertape, een perforator gebruikt en paperclips. De teksten heb ik gemaakt met een labelmaker. 
 De kopse kanten van de envelop heb ik opengesneden waar de labeltjes in kunnen.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en alle reacties elke keer.

6 opmerkingen:

Nelleke zei

Hij is leuk, ee uitdaging is leuk, ben ook nog aan het broeden. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Nou deze is wel heel erg origineel zeg! Leuk idee, met die typex-roller!!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Wat een leuk en origineel kaartje, Saskia. En wat een creatief gebruik van de kantoorartikelen!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

jackelien zei

Deze is echt gaaf!! Super gedaan.
Gr jackelien

Peggy zei

Het is een heel mooi kaartje geworden.
Fijn dat je meedoet met de uitdaging van cards & scrap
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Noriko zei

Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging van Cards&Scrap.
Je hebt er een leuk kaartje voor gemaakt.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Noriko
C&S