vrijdag 4 oktober 2013

Heel veel Joyproducten

Hier een kaartje wat ik gemaakt heb voor de DTcall van het Joycraftsteam. Helaas ben ik het niet geworden, best balen, want het leek me geweldig, maar ja... Ik denk dat ik eerst eens veel meer mijn eigen stijl moet ontwikkelen en moet zorgen dat iedere kaart een feestje is om naar te kijken. Als ik heel eerlijk ben is dat nu niet altijd.

Dit is een kaartje waar ik wel heel blij mee ven en die ik met veel plezier heb gemaakt.
 Een hartenkaart met wat labeltjes,
 Heel veel bloemetjes.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

15 opmerkingen:

Rosina zei

Jammer dat je niet in het DT gekozen bent...maar ach wie weet komt er weer wel eens een uitdaging op je pad.
Dit is in ieder geval een prachtig kaartje....

groetjes Rosina

corryskaart zei

Hoi saskia
Ja jammer is het als je ergens op hoop maar niet doorgaat maar deze kaart is wel een snoeppie en jou kansen komen echt wel hoor!!
Groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat jammer Saskia dat je niet bent uitgekozen, nou ik moet zeggen ik vind dit kaartje helemaal geweldig, ik vind het een plaatje Saskia.
Liefs van Anita

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel jammer maar er komt vast wel weer eens zoeen kans blijven proberen .ik vind dit kaartje een ieder geval heel mooi.
Liefs Rianne

janieworkum zei

Wat jammer dat je niet uitgekozen bent, Ik vind je creatie beeldschoon
groetjes Janie

Antoinette Voorn zei

Je hartenkaart is een schatje en mooi effect met het frantage...en er komt vast wel weer een andere DT call ...waar je je leuke kaarten aan kan showen.

Gr Antoinette

Nelleke zei

Leuke kaart. Eigen stijl hebben vind ik zo lastig. Want ik vind heel veel leuk om te doen. Ik vind ook dat door het bloggen jezelf uitdaagt. Vooral alsje met challenges mee doet. Lekker door blijven gaan. Groetjes. Nelleke

Marian zei

Jammer voor je. Maar deze creatie is weer super hoor
Groetjes

nans'creablog zei

Ik vind je creatie prachtig Saskia. Jammer dat je niet gekozen bent.

Groetjes,
Nans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart Saskia, misschien een volgende keer.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

een eigen stijl hebben, is niet makkelijk...en natuurlijk een teleustelling als je niet gekozen wordt. maar, onthou vooral dat het gaat om ontspanning, pret, inspiratie en creativiteit. en wie weet, komt er op een dag wel een andere firma, waar jij net wél 'in past'... niet treuren hoor ! lekker fijn terug aan de knutsel, zodat wij allemaal kunnen genieten van je werkjes,
grtjs,martin
trouwens, een erg leuk kaartje heb je daar gemaakt !

Anoniem zei

Hoi Saskia
wat een prachtig hart heb je gemaakt en jammer dat je niet uitgekozen bent voor de DT schap maar jou tijd komt zeker want vind al je creaties erg mooi blijf je zelf en blijf lekker genieten van de hobby veel liefs Joke

Misseke zei

Prachtige kaart Saskia - heel mooi samengesteld met prachtige accentjes.
Jammer dat je niet bent gekozen.

Groetjes,
Misseke

jolanda zei

heel mooi kaartje

Unknown zei

Wat een schatje!

Liefs Liek