maandag 18 november 2013

Een lichtje in de duisternis

HIer een kleine kerstcreatie in niet traditionele kleuren, waarbij ik gebruik heb gemaakt van een bruin zakje. Ik heb op deze manier verschillende challenges gecombineerd, maar het belangrijkste een cadeautje voor iemand gemaakt.
 Een aantal weken geleden heb ik dit lantaarntje bij de action gekocht en die heb ik van het weekend gepimpt.
 Op de kant waar geen tekst staat heb ik een Magnoliaatje geplakt met veel bloemen en pareltjes.
 Ik heb gekleurd met Ditressinkt en Twinkling H2O
Ik wil graag meedoen met de volgende challenges:
Bedankt weer.

12 opmerkingen:

Tinie zei

Wat heb je dit leuk gedaan, Saskia!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!!
Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi saskia
wat heb je er een schattig geheel van gemaakt en in erg lieve kleuren
groetjes,corry

nans'creablog zei

Ziet er prachtige uit Saskia. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Anoniem zei

Wauw,wat een schitterende creatie heb je gemaakt Saskia.Groetjes Joke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dat heb je heel leuk gedaan echt super.
Liefs Rianne

GerJanne zei

Wat een leuk kadootje! En je hebt ook prachtig ingekleurd zeg!
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi je kerstcreatie Saskia...dat zal best veel sfeer geven met de donkere dagen in het vooruitzicht....
groetjes Rosina

Lenie zei

wat een prachtige creatie.
groeten Lenie

Anita Meijer zei

Ziet er super uit Saskia, heel mooi.
Liefs van Anita

inge zei

Wat een superleuke creatie Saskia! Bij de action krijg je altijd wel iets leuks voor weinig hé. Geweldig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Chantal zei

Wat een geweldig mooie creatie en supergave details ook! Bedankt voor je deelname aan onze Dutch Magnolia Lovers Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

Wat n prachtige creatie Saskia en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

Groetjes Margreet