zondag 25 mei 2014

Meidendagje

Ik heb vandaag een meidendagje met Anouk gehad. Een aantal weken geleden hebben we tijdens een dagje strand schelpen meegenomen en ik had beloofd er mee te gaan knutselen. Vandaag hebben we er wat mee gemaakt. Anouk (2jaar) heeft het potje bewerkt met Alcoholinkt, daarna heeft ze de plaatjes die ik heb gestanst gepakt en aangewezen waar ik ze moest plakken met het lijmpistool, dat heb ik haar nog maar niet laten doen. Boven om de rand moest een papertapeje. Daarna hebben we zand uit de zandbak gepakt en heeft Anouk nog meer schelpen er om heen gelegd. Vervolgens hebben we het ingepakt en heeft ze het aan oma waar we lekker zijn gaan eten en de mannen weer hebben opgehaald, gegeven.

 Ze vond het zo mooi, dat het bijna niet te doen was een foto zonder haar hand er op te maken.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi saskia
een erg leuk geheel geworden met hulp van de kleine meid en oma extra blij gemaakt
groetjes corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

daar zal oma vast blij mee zijn, dat heb je mooi gemaakt Anouk.

groetjes jolande